1 Eylül 2019 Pazar

İllegal Sözler Kısa | İllegal Laflar

İllegal sözler ile ilgili hoşunuza gidebilecek en güzel illegal lafları bu sayfada bulabilirsiniz. Aşağıda yer alan seçilmiş illegal sözlerden en çok beğendiklerinizi facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz. 

Sayfa İçeriğinde; illegal sozler, hoşunuza gidebilecek ağır illegal sözler, seçilmiş en iyi illegal sözler, daha önce duymadığınız legal olmayan illegal sözler, kısa uzunlukta illegal sözler ve uzun uzadıya yazılmış ve seçilmiş en iyi illegal sözler yer almaktadır.

İllegal Sözler Kısa

İllegal Sözler | Kısa ve Ağır İllegal Sözler

Yolu doğru olanın yükü ağır olurmuş.

Bizdeki ağırlık sizde ki teraziyi bozar!

Dilin kemiği yok ama bir vuruşta öldürür.

Sebeplerimi bilmiyorsan seçimlerimi yargılama.

Eroin gibisin; varlığın ölüm, yokluğun kriz.

Saygıda mecbur, sevgide özgürsünüz.

Öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam.

Topraktan geldik toprağa gideceğiz, mühim olan çamurlaşmamak!

Çok büyüğü olan, büyüyemez.

Canı yanan adalet değil intikam ister.

Dünya yalansa doğrular bizde, yanlış çoksa adalet bizde.

Çarkı yok ki feleğin şansla hayatımız değişsin.

Ben soru sormam hesap sorarım.

Yerin kulağı yok, milletin ağzı gevşek.

Tesbih elden ele kadın koldan kola geçmez.

Kargalar sürü ile kartallar yalnız gezer.

Ne kadar içersen iç; başın döner, gidenler değil.

Lafta eser gürler, icraatta pamuk şeker.

Bazıları kuru sıkı gibi, ses çok icraat yok.

Adrese gerek yok bizi bilen bilir.

Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.

Zoruna gittiğini duydum. Güzel yer ben de gitmiştim.

Senin karakterin oturmamış, biraz çömelmiş.

Koyduysa sana yokluğum işte o zaman mutluyum.

Ben adam yerine koyuyorum o yerini beğenmiyor.

Yemine gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol.

Cehenneme benimle gelmiyorsanız, günahlarım sizi ilgilendirmez.

Bugün de bitti gram akıllandık mı hayır!

Adam olmayana düşman bile olmam.

Reçetene yol yazdım istediğin kadar alırsın.

Benim duygularım oyuncak değil sen fazla çocuksun.

Lades bitti! Artık aklımda değilsin.

Adam olamıyorsan kestir bacım ol.

İçime attıklarım benden ağır.

Azdan az, çoktan çok gider.

Ateş olsan anca sigaramı yakarsın.

Senin yargın beni infaz etmeye yetmez.

Sokak lambası gibisin kime yandığın belirsiz.

İhanetin telafisi, k.hpeliğin bahanesi olmaz.

Aslana söz verdim, çakala yem olmam!

Geç gelen tebessüm, idamdan sonra gelen affa benzer.

Her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter.

Herkes göründüğü gibi değildir, değiştiyse büründüğü kişiliktir.

Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun, yapma!

Laf olsun diye konuşmuyorum ki konuşuyorum laf oluyor.

Kırmaya kalktığın kişi seni iki dakikada paramparça eder.

Küfür bize yakışmayabilir. Gittiği yere yakışıyorsa, sorun yok.

Diz çökerek yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim.

Yarım kalmış bir film yoktur. O film o kadardır.

Hayat illegal sevgilim.

Beni yargılamaya çalışma, deliyi hâkim bile yargılayamıyor. Sen Kimsin?

Ben yokken rüzgarım eser o da size yeter.

Benim demir param senin kadar bozuk değil.

Herkes artist olmuş bana da yönetmenlik düşer.

Beni kaybetmeyi seçeni kazanmak için uğraşamam.

Tespihler ucuzlayalı delikanlılar çoğaldı.

Çevrem çok kalabalık, ama hepsi merhabalık.

Rus ruleti mi oynasak, maksat kafamız dağılsın.

Başka bedenlerde terleyip, peşime düşme üşürsün.

Güvendik, inandık ve yanıldık. Hikâyenin özeti bu!

Hak edeni hayatıma, hak etmeyenin hayatına sokarım.

Siz vurursunuz bela okurlar, biz vururuz sela okurlar.

Yapılan her kahpeliğe bir ziyaret borcumuz olsun.

Yüzünü yalanla yıkayan, ihanet ile kurulanır.

Bu hayatta gülmemizi isteyen tek kişi fotoğrafçı!

İstediğin gibi değilsem, isteklerini değiştir, ben değişmem.

Sana insan ol demiyorum. Hiç olmazsa taklit yeteneğini geliştir!

Silahlar çekildikten sonra, mermiler kimseye saygı göstermez.

Alttan aldık yeteri kadar artık herkes ederi kadar!

Bu saatten sonra sende fırtına kopsa, bende yaprak oynamaz.

Eğer isteklerin için savaşmıyorsan, kaybettiklerin için ağlama.

Sırtın yere düştü mü, kardeşim dediklerinin bahanesi çok olur.

Sahne senin devam et, sıra bana gelmesin dua et.

Hayat bazen her şeyi s.kt.r edince güzel.

Kapattık kardeşim. Artık sevmiyoruz!

Çok üzerime geliyorlar, bardak zaten dolu, damlayana yazık olacak.

Ya özgür bir hayat yaşayacağız ya da hayatı yaşanmamış sayacağız.

Hep iyi niyetimden kaybettim, ne mi oldu, iyi niyetimi de kaybettim.

Yanıltmasın seni melek bakışlar bazen şeytan bile beni ayakta alkışlar.

Mayınlar sakindir ta ki patlayana kadar!

Belki sarayımız yoktu ama biz hep kraldık.

Bu sayfadaki illegal sözleri de beğenebilirsiniz.

İllegal Sozler Kısa

Bende legal yaşamak istedim ama düzenim yoktu illegal bir hayatım oldu.

Yazılmışsa kader diye, altına bir çizgi de biz çekeriz yaşadık diye.

Bazı insanları da sadece, tanıyana kadar çok seversin!

Tilki gibi dostum olacağına, aslan gibi düşmanım olsun.

Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

Seni öyle bir görmezden gelirim ki, sen bile kendi varlığından şüphe edersin!

Kalemimi kırmış olabilirsiniz ama mürekkebimde boğulacaksınız.

Unutma, sen gitmekle eylem yaparsan, ben unutmakla devrim yaparım.

Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım.

Herkes kaybettiği kadar içecekse eğer, o masadan en son ben kalkarım.

Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır.

Şımaracak kimsen olmayınca, hayat seni kocaman bir adama çevirir.

Yüreğimiz darağacındayken bile ölüme koşup, sevdiklerimizin kıymetini hep bildik.

Hayatı kurallarıyla yaşarsan ezilirsin, kendi doğrularınla yaşarsan ezersin.

Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz.

Gecenin yarısı uyanıp "bir sigara yakayım" derken; paketi bitiren insanların, derdi büyüktür.

Arkan kalabalık diye çok güvenme, on tane on kuruşta bir lira; iki tane elli kuruşta!

Zirvede şahinde vardır yılanda, biri süzülerek gider, diğeri kıvrılarak. Önemli olan nereye gittiğin değil, nasıl gideceğin.

Hiçbir şeyin altında kalmam, bana yapılanın iki katını yapacak kadar cömertim.

Hakkımda ne duyduysanız daha fazlasını yaptım, rahat olun.

Çakallarla uğraşacak vaktimiz olsaydı; veteriner olup, iti köpeği tedavi ederdik.

Sen sen ol önce insan ol. Geri kalan her şey peşinden gelir zaten.

Kral olsan ne yazar. Senin de gideceğin 2 metrelik mezar.

Gemiler de battı ama denizin canı yanmadı.

Biz çok gördük gemileri yakanları hepsi yüzerek geri döndü.

Geldiğim yerlere planlarla gelmedim. Vura vura, kıra kıra, yıka yıka, yıkıla yıkıla geldim. Ama tek bir gün bile yarın ne olacak demedim.

Hayatta iki şeye dikkat edin; yolda yürürken kavşaklara bir de yüzünüze gülen yavşaklara!

İkinci bir şansa inanmam ben, ölüyle işim gömene kadardır. Sonrasını Allah(c.c) affetsin.

Bana takıl hayatın renklensin fazla takılma gök kuşağına dönersin.

Kafamız bizden hesap sormaz çünkü biz onu hep güzel yaşattık.

Fahişe olmuş ruhların ispatı yoktur, bu yüzden vesikası olmayan herkes kendini namuslu zanneder.

Rakıyı gören suyu, kadını gören yatağı düşünür olmuş. Oysa ne içmesini bilen var, ne de sevmesini.

İnsanlar vardır sevginin her türüne layıktır. İnsanlar vardır her ne verirsen ver yine de aşağılıktır.

İpini koparıp ta yanımdan ayrılan köpeği tekrar kapıma bağlamam.

Neden dünya yuvarlaktır diye sormayın dönen her şey yuvarlaktır çünkü.

Gidenin arkasından asla diz çökmeyin, cenaze namazında secdeye varılmaz!

Deli gibi severek aklını almalısın kadının. Yarı yolda bırakıp ahını değil.

Hoşunuza Gidebilecek İllegal Laflar Uzun

Kişiliğinde şeref yoksa eğer, ne kadar başın dik yürürsen yürü, gökyüzü dahi yüzüne tükürür.

Bazı insanlara verebileceğin en büyük değer, isimlerinin baş harfini büyük yazmak olur. Gerisine inanın değmezler.illegalsozler.blogspot.com

Sana söz veriyorum. Selektör yapıp geçtiğin bu kalbi, ilerde dörtlüleri yakıp, otostop yapıp bekleyeceksin.

Kurda sormuşlar boynun niye kalın diye, kafamın kalın olmasından iyidir demiş.

Kaç fırın ekmek yersen yer fark etmez, yoksa mayanda adamlık!

Hayata baktığın pencereden düşmen dileğiyle hoşça kal!

Bazı insan girdiğinde odayı aydınlatır bazısı da çıktığında.

Gölgene diyecek lafım yok oda seni adam sanıp peşinden geliyor.

Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.

Yaptıklarıyla küçülenler laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

Çok paran varsa herkes seni tanır. Paran yoksa sen insanları tanırsın.

Herkesin menfaatine geldiğin kadar iyisin bu sahte hayatta.

Karakteri küçük olanlar, söylediği laflarla büyüdüklerini sanıyorlar.

Yürüdüğünde gölgenden korkuyorsan, güneşe racon kesmeyeceksin!

Sen benim yerime başkasını koyabilirsin ama kimse benim sana koyduğum gibi koyamaz.

Zirvede şahinde vardır yılanda, biri süzülerek gider, diğeri kıvrılarak.Önemli olan nereye gittiğin değil, nasıl gideceğin!

İllegal legal düzenin yok!

Hadi kaldır kadehi varsa şerefine yoksa gidişine içelim.

Gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyenlere sadakam olsun!

Ben seni kalbin atsın diye sevdim, g.tün kalksın diye değil!

Ayrılık kolaysa senin için el sallamakta zor değil benim için!

İnsanlar da fotoğraf gibidir. Ne kadar büyütürsen o kadar düşüyor kalitesi.

Yürekli bir kadının başı yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir.

Ne kimsenin köpeği olduk ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.

Anladım ki birçok insan vücudunun su ihtiyacını tükürdüğünü yalayarak gideriyor.

Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil menfaatlerdedir.

Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

Delikаnlı аdаm rаhаt uyumаz sevdiklerini rаhаt uyutur.

Diz çökerek yаşаmаktаnsа аyаktа ölmeyi tercih ederim.

Kime yürümeyi öğrettiysek bizi geçmeye çаlıştı.

Ateşle oynаyаn yа evini yаkаr, yа kendini.

Üşüdüysen canımı yakabilirsin.

Kısa mesajda bile 160 tane karakter var ama sende 1 tane bile yok!

Kişiliğinde şeref yoksa eğer ne kadar başın dik yürürsen yürü gökyüzü dahi yüzüne tükürür.

Çаkаllаrlа uğrаşаcаk vаktimiz olsаydı; veteriner olup, iti köpeği tedаvi ederdik.

Baş olanlar övünmesin ne gelirse başa gelir dizler yere değer amma baş dönerse taşa gelir.

Biz de dost dediğin mermi gibi olur, ihtiyаcın olduğundа nаmludа hаzır durur.

Biz firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbekar çocuklarıyız.

Yükselmenin en alçakçası, zayıfların sırtına basarak yükselmektir.

Tek tesellim kadehler başka birşey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez.

Zor yola kolay insanlarla çıkarsan senide satar, yolu da satar, yolcuyu da.

Hayat güzel sanıyordum, oysa ki kafam güzelmiş sonradan anladım.

Bu memleketin bir kahvesi bitmez, birde kahpesi; o zaman hatır kahveye, satır kahpeye yarasın.

Dünya bile dönüyorsa; yanındakilerden hiç şüphen olmasın.

Gülümsemeler yara bandı gibidir, yarayı kapatır ama acıyı dindirmez.

Beni yıkmaya gücünüz, yıkıldığım günü görmeye ömrünüz yetmez.

Rakımdaki su gibisin. Çokta lazım değilsin.

Legal yaşamak için illegal büyümemen gerekir.

Ben soru sormаm hesаp sorаrım.

Yаnımа seni, kаrşımа herkesi аlаbilirim.

Adam olana sözüm yok, kıvırana para takarım.

İhаnetin nedeni olmаz amа bedeli olur.

Sihirbaz değiliz ama bizde çok şey kaybettik.

Bаzen аrkаsınа dönüp bаkmаsı gerekir insаnın, nereden geldiğini unutmаmаsı için.

Çekildik köşemize, çocuklar meydan sizin...

Onu hiç görmemek onu bаşkаsıylа görmekten iyidir.

Bugün аrkаmızdаn konuşаn insаnlаrın dün аrkаlаrındа biz vаrdık.

Ecel sizseniz ölmem, ben bi Allаhımа boyun eğerim, gerisini bilmem.

Sakin ol şimdi, yavaşça bırak o nefreti elinden.

Yıllanmış bir tesbihin değeri yoktur belki ama sabrı çoktur.

Benim kurаllаrım çok bаsit.Sаygını koruyаcаksın, sevgini göstereceksin, hаddini bileceksin!

Kral olsan tacın gider, sultan olsan tahtın gider… Kral değilim tacım gitsin, sultan değilim tahtım gitsin, ben kendi halinde bir ağacım fakat dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim.

Defterini dürdüğüm insanların muhasebesini tutmuyorum. İade faturasını kesip, hatalı mal olarak iade ediyorum.

Hani derler ya bir konuşursam yer yerinden oynar diye. Ben onlardan değilim. Konuşursam derinden kimse kalkamaz yerinden.

Biz illegal yaşamaya alışmışız, legal olamıyoruz.

Laf biliyorsan konuş ibrеt alsınlar, laf bilmiyorsan sus da adam sansınlar.

Allah affeder kulusun, ben affetmem aklında bulunsun.

Bu hayatta iki şeye güvenirim kardeş. Biri aynaya baktığımda gördüğüme diğeri yukarı baktığımda göremediğime.

Eşeğe fazla değer verirsen kendini yarış atı zanneder! Adam olmayana da fazla değer verirsen kendini adam zanneder!

Krallar yorgun düşünce maymunlar kendini kral ilan ederler. Ama şunu hiç unutmazlar kralların gidişi zor dönüşü efsane olur.

Benim gözüm karadır sevdiğime değer veririm değer verdiğimi severim, sen benim değerimi bilmedin şimdi sokak köşelerinde pekguzelsozler.com değer ara kendine değersiz insan!

Firari saatlerin ardından gelen isyankâr sokakların tövbekâr çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz ve de hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz.

Not: Sizde hoşunuza giden illegal sözlerden birini bizlerle paylaşabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyoruz.

Bu Zaten En Eski Gönderi