31 Ekim 2020 Cumartesi

En Güzel Aşk Şiirleri | Romantik Şiirler

Her şiir güzeldir elbet, her şiir içinde bir yaşanmışlık vardır. Ama okura, bazı şiirler daha çok dokunur, duygularını daha iyi yansıtır, kendisini o şiirin içinde bulabilir. Bizde en güzel aşk şiirleri adlı bu başlıkta birbirinden güzel, okurkan aşk duygusunu daha da canlandıran, kendinizi şiirin içinde bulacağınız şiirleri bir araya getirdik.
Beğendiğiniz şiirleri; facebook, twitter, wathsapp, instagram, linkedln, pinterest gibi sosyal mecralarda paylaşabilir yada sevdiğinize göndererek onu mutlu edebilirsiniz. 👍

En Güzel Aşk Şiirleri | Romantik Şiirler

Sevgiliye Romantik Şiirler


Sevmek, gözünden sakınmaksa,
Öyle seviyorum seni
Sevmek, görmeyince yanıp kül olmaksa
Öyle seviyorum seni
Sevmek, her an hissetmekse
Öyle seviyorum seni
Sevmek, uğruna her şeyi feda etmekse
Öyle seviyorum seni
Sevmek, her dakika özlemekse
İşte öyle seviyorum seni

❤❤❤

Öylesine güzel
seviyorum ki seni
Öylesine saf
Öylesine temiz
Öylesine derin
Ve "Öylesine" değil

❤❤❤

Bahar kış ile kardeştir
Keder ise mutluluk ile
Ruhum da senin ruhun ile ikizdir
Ondandır seni gördüğümde
Daha önce tanıyormuş gibi hissedişim

❤❤❤

Yaşamak aşk ile güzelleşir
Aşk ise sen ile anlam bulur
Dünya ise senin varlığın ile döner
Sen benim var oluşumu anlamlı kılansın

❤❤❤

Seni bulmaktan önce aramak isterim
Seni sevmekten önce anlamak isterim
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim

❤❤❤

Seni gökyüzüne anlattım yağmur yağdı
Bahara anlattım çiçek açtı
Seni geceye anlattım gün doğru
Yıldıza anlattım ışık oldu
Seni anlattığım her şey can buldu
Sen bir mucizesin benim için

❤❤❤

Seni düşündükçe
Gül dikiyorum elimin değdiği yere
Atlara su veriyorum
Daha bir seviyorum dağları


Etkileyici Aşk Şiirleri


Senin gözbebeklerin var ya kadın kadın gülen
İnsan insan bakan gözbebeklerin
Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta
Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder

❤❤❤

Beni şair eden senin şiir bakışlarındır
Benim ilhamım ise senin varlığın
Hayatıma hoş geldin kadınım

❤❤❤

Seni özlemek nasıl mı
Ruhumu saran bir sancı
Başımı yastığa koyduğumda uyutmayan
Göğsüme çöken bir ağrı

❤❤❤

Ben sana mecburum bilemezsin
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum.

❤❤❤

Yazdan kalma günler getirirsin kara kış içinde
Bir serçe dala konar gibi güzel her söylediğin
Don vurur kırağı çalar evrenimi
Yüz güvercin "pırr" demiş gibi ürkerim her gidişinde

❤❤❤

Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
Ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi,
Ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz,
Telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi,
Seviyorum seni denizi uçakla ilk defa geçer gibi.
İstanbul’da yumuşacık kararırken ortalık
İçimde kımıldanan bir şeyler gibi,
Seviyorum seni "Yaşıyoruz çok şükür!" der gibi.


En Derin Aşk Şiirleri


Kim o deme boşuna, benim ben
Öyke bir ben ki gelen kapına
Baştan başa sen

❤❤❤

Ben sana hep üşüyordum
Çünkü kıştım
Nakıştım, bakıştım
İnkar etmiyorum da bunu
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım
Ve lütfen inkar etme
Sana en çok ben yakıştım

❤❤❤

Uzaktan seviyorum seni
Kokunu aIamadan
Boynuna sarılamadan
Yüzüne dokunamadan
Sadece seviyorum
Öyle uzaktan seviyorum

❤❤❤

Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır bir güldürür;
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.

❤❤❤

Seni yitiriyorum
Çok karanlık bir anda..
Birden uyanıyorum,
Bakıyorum aydınlık;
Uyuyorsun yanımda.

❤❤❤

Aytenli içkiler içip sarhoş oluyorum, ne güzel!
Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin,
Biraz Ayten sürüyorum, güzelleşiyor.
Şarkılar söylüyorum,
Şiirler yazıyorum Ayten üstüne.
Saatim her zaman Aytene beş var
Ya da Ayteni beş geçiyor.
Ne yana baksam gördüğüm o,
Gözümü yumsam aklımdan Ayten geçiyor.

❤❤❤

İki kalp arasında en kısa yol:
Birbirine uzanmış ve zaman zaman
Ancak parmak uçlarıyIa değebilen
İki kol.

❤❤❤

Şu an yanımda olmanı çok isterdim.
Ama değilsin.
Sen oradasın;
Ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor.

Bu Zaten En Yeni Gönderi