26 Ekim 2020 Pazartesi

Hayat Şiirleri, Hayat ile İlgili Şiirler

Hayat ile ilgili yazılmış birbirinden güzel hayat şiirlerini ve seçilmiş hayat ile ilgili şiirleri bu yazı altında bulabilirsiniz. Beğenmiş olduğunuz hayat ile ilgili güzel şiirleri; facebook, twitter, wathsapp, instagram, linkedln, pinterest gibi sosyal mecralarda paylaşabilirsiniz.


Hayat Şiirleri, Hayat ile İlgili Şiirler

Ey hayat!
Sen şavkı sularda bir dolunaysın
Aslında yokum ben bu oyunda
Ömrüm beni yok saysın
(Yılmaz Odabaşı)

Kimileri yaşamak ister
Hayat çeker kopartır
Kimileri ölmek ister
Hayat inadına yaşatır
(Rubai)

Kabuk tutmuş yaramı
Kanatıyor bu hayat
Dünkü kötü günümü
Aratıyor bu hayat
(Ayşe Pehlivan)

Anlatılacak bir hayatım olmadı hiç
Romanlara konu olacak,
Şairlere ilham olacak,
Şöyle sıralanacak dizelerce
Öylesine bir hayat yaşadım
Oysa ne çok isterdim!
Dolu dolu yaşamayı,
Gülerken ağlamayı
(Hamza Görgülü)

Hayat bir nefestir aldığın kadar
Hayat bir kafestir kaldığın kadar
Hayat bir hevestir daldığın kadar
Önün mezar sonun mezar, unutma!
(Mikdat Bal)

Saçların aklarla dolduğu zaman
Geriye hasretle bir bakar mısın?
Yıllar mazimizi yolduğu zaman
Göğsüne menekşe, gül takar mısın?
(Asım Bezirci)

Bir uçurum oldu hayat
Dokunsan düşecekmiş gibiyim
Gel de kurtar beni benden
Sanki ölecekmiş gibiyim
Sardı Kollarımı dert çemberi
Kader tuzağına düşmüş gibiyim
(Orhan Gencebay)

Mazime bakmaya yollara çıktım,
Kendimden bir ize rastlayamadım.
Mecnun gibi dağlar tepeler aştım,
Var mıyım yok muyum anlayamadım.
(Hüseyin Bacanak)

Hayat tatlı derler bilmem ki kime
Bana tat vermedin durgunum hayat
Ne yaşıma baktın ne de halime
En güzel çağımda sürgünüm hayat
(Taşkın Uzel)

Bir ateş düşse gönlüne
Yanar durur gündüz gece
Hayat sanki bir bilmece
Yorar seni gündüz gece
(Zernişan Aydoğan)

Bir işim olsun,
Eşimden arda kalan zamanı alan.
Bir eşim olsun,
Bütün işimi bir anda unutturan.
(Cenk Erer)

Ne bir satırsın, ne de bir sayfa,
Ciltler dolusu cefasın hayat.
Ah ile başlar her kadem, her safha
Sayfa da bir nokta sefasın hayat.
(Hasan Özünal)

Hayat ne yirmisinde erken
Ne de yetmişinde gençtir
Hayat yaşadıkça gençleşir
(Necdet Uçan)

Beden hancı, can yolcu
Hayat susuz bir kuyu
Son menzile varınca
Sunulur hayat suyu
(Mehmet Lütfü Aydın)

Gözün yaşlı durma öyle
Hayat henüz bitmiş değil
Hemen boyun eğme derde
Bu ilk değil,bu son değil
(Murat Aydoğdu)

Hayat bu ne bileyim işte
Gözümde onca seneler ama
Bak bitti bir anda işte
Gel de sen geçmişe yanma
(Turgay Karabacak)

Hoşunuza gidebilecek, birbirinden güzel hayat ile ilgili şiirleri bu yazı içerisinde paylaştık. Umarım beğenmişsinizdir. Sizde, hoşunuza giden şiirleri paylaşım altında, yorumlarda belirtebilirsiniz.