11 Şubat 2020 Salı

Fotoğraf Altı Sözleri | Resim Altı Sözleri

Fotoğraf altı sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek güzel sözleri bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan fotoğraf altı sözlerden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Fotoğraf Altı Sözleri

Sevmiyorum ki artık, papatyalar rahat nefes alsınlar.

En büyük mezar insanın yüreğine gömmüş olduklarıdır.

Büyük sevgiler insanı kör de eder sağır da eder.

Bu gece tüm ışıklar yanıyor yokluğundan.

Kahkaha ruhun dansıdır.

Az insan, çok huzur.

Dostluk iki bedende bir akıldır.

Bazen en iyi seçim, vazgeçmektir.

Aklı yarda olanın, gözü yerde olur.

Üşüdüysen canımı yakabilirsin.

Bıçak lazım olursa sırtımdan alabilirsiniz.

Aşkın gelişi, aklın gidişi demektir.

Yalnızlığım çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?

Hayat siz başka planlar yaparken gerçekleşenlerdir.

Sen yeterki çocukluk yap, gönlümde salıncağın hazır.

Aklımdasın diyen balıklar, ömrümsün diyen kelebekler gördüm.

Kaybettiğim şeylerin arasında en fazla kendimi özlemekteyim.

Bazen ağlamayı istemediğin anlarda gözlerin asla seni dinlemez.

İçimde nasıl gideceğimi bilmediğim uzak yerler var.

Bir kadın sadece mutluluktan ağlamalı.

Ve aşk; Bizans kadar kahpe artık.

Mevsimlerin suçu yok, yanımda yoksun.

Görsen aklımdaki seni, sen bile kıskanırsın.

Kendini yalnız hisseden için her yer çöldür.

Bir keşkeye daha yer yok kalbimde.

Sevilmek için yalvarıyoruz çağa bak!

Balığa denizden başkası azaptır.

Ya zeytinyağı üste çıkmıyorda, su alttan alıyorsa?

Gülüşü çölün ortasında bir su kaynağı gibiydi.

Yâra, en çok iyileşirken sızlarmış.

Sağıra sözünü, köre yüzünü süsleme.

Eğer şuanda yalnızsan, Allah halen seni birilerinden koruyordur.

Dağıldım hem de çok fazla dağıldım. İçim dışım ayrı özlem.

Bana sadece senin olduğun kent lazım.

Ruh eşi demek çok sıradanlaştı. Bana suç ortağı gerek.

Gülüşümde yaşanmış olan kırgınlığı kimse görmemekte.

Dost, göze dokunmadan gözyaşı silebilendir.

Ve en sonunda bir çılgınlık yaptım; uyandım.

Hayatta güzel şeyler de oluyor; mesela benim gibi.

Neden insanların sancıları eksik olmaz?

Gülümsemek ruhun dansı sayılır.

Anne sevgisi hariç her şeyden şüpheleniyorum.

Elini açtığın zaman duan olmayı isterdim, bedduan değil.

Kıymetli olan tek şey zaman.

Gülümsedi gülümsedim, aksi olamazdı.

Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?

Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

Aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin.

En büyük zenginlik seni anlayan birine sahip olmak.

Gülmüyorsun ki... Gülsen kapanacak yüreğimde açtığın yara.

Rastgele bir trene binip, gitmek istiyorum.

Seni benden aldılar beni benden.

Bazı arkadaşlar kardeş kadar değerli.

Sessizlik en güçlü çığlıktır.

Herşey fotoğraflarda kaldı.

Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır.

Biraz seni özledim, biraz sohbetini, biraz sesini.

Hayal kurmayı seviyorum, orada her şey yolunda.

Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın.

Soğuk biri değilim, gereksiz sohbeti sevmiyorum.

Bir gel diyeni olmayınca şarkılara sığınıyor insan.

Söz ilaç gibidir, azı yaşatır, çoğu öldürür.

Bazen en kötü karar, kararsızlıktan iyidir.

İyi biriydim ben ta ki o ana kadar...

Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur.

Kalkıp gidemediğimiz yerlere dalıp gideriz..

Kartları kader karıştırır biz oynarız.

İşiniz cebinizi doldurur, maceralar ruhunuzu.

Instagram, Whatsapp gibi sosyal medya hesapları için, fotoğraf altı güzel sözler için yada biyoğrafi sözleri için bu sayfaya da göz atabilirsiniz.
Instagram Biyoğrafi Sözleri

Fotoğraf Altına Yazılacak Sözler Uzun


Senin gülümseyerek konuşmanı hiçbir hayale sığdıramam.

Gündüzün kalabalığına saklanıp, gecenin sakinliğinde vuruluyoruz.

İnsan hep kendine acı çektirenleri yerleştirmiştir, gönlünün baş köşesine.

En çok yağmuru severim ben. Yağmur darılmaz mesela. Ne üstüne basana, ne şemsiye açana.

Penguenleri, pandaları bırakında asıl iyi insanların nesli tükeniyor onu ne yapacağız?

Çok solcu tanıdım, ama hiç biri seninki kadar kalıcı devrim yapmadı solumda!

Ruh yara aldı mı bir kere durmadan acı yürür bedene. Et acır, kemik acır, kan bile acır.

Kursak diye bir yer var. Heveslerim, hayallerim, sevdiklerim, dostluklarım. Hepsi orada...

Senin Kimin Kimsen Yok mu Keder? Benim Bildiğim Misafirlik Dediğin, Üç Gün Deyince Biter!

Yüreğimdeki tüm seslerle yaptığım anketlerin sonuçlarına göre ben sana resmen aşığım.

Tavana asılmış hayallerim var benim. Altındaki taburelere hep senin vurduğun.

Tamam mesafeler aşka engel değil ama ben burada ağlasam senin yanakların ıslanır mi?

Beni merak ettiysen eğer; hâlâ şekersizdir çayım, ve hâlâ seyrektir gece uykularım.

Bir öpücük ödünç alabilir miyim? Söz veriyorum geri vereceğim.

Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? Bir papatya yaprağı daha.

Yakın olmak istediğin insanlara uzaktan bakmak çok zor.

O mal beni bulamaz Allah’ım sen ona doğru yolu göster.

Hayata başlarken single player mi seçtik. Bu nasıl bir yalnızlıktır lan?

Biriyle mesajlaşırken sırıtıyorsan o senin için sıradan biri değildir.

Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir ama anlayana işte...

Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.

Çok paran varsa herkes seni tanır. Paran yoksa sen insanları tanırsın.

Ucuz insanların üzerine kurulan hayaller size pahalıya patlar.

Konuştuğun zaman kendini iyi hissetmiş olduğun o insanı asla kaybetme.

İki kelime yetiyor seni seven kalbi kırmaya. Sonra roman yazsan ne fayda?

İnsanın derdi Allah olursa diğer dertler tası tarağı toplar gidermiş.

Yağ satardık, bal satardık; ne güzel yıllardı kimsenin kimseyi satmadığı.

O kadarını da yapmaz diye düşündüğüm herkes tam olarak o kadarını yaptı.

Sonunda her şey yoluna girer elbet. Ama bil ki canın yanmadan mutlu olamazsın.

Mutluluğumuz kimin canını acıtıyorsa, ona sesleniyorum dur daha yeni başladık.

Instagram Fotoğraf Altına Yazılacak Sözler


Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın.

Anlatmak istersin, fakat yorgunsundur. Anlatmadan anlaşılmak istersin, mecalin yoktur. Sonra boş ver dersin. Bırak kim ne düşünürse düşünsün.

Kelebek gibidir aşk. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar.

Parlatıcıyla aydınlanmaz gelecek, fön çekince düzelmez hayat ve fondötenle kapanmaz yaralar.

İnsan büyüdüğü zaman mı artıyor dertleri? Yoksa insan büyüdüğü zaman mı anlıyor o acı gerçekleri?

Dostluk unutulmayacak kadar güzel ve sadece ender insanlarla yaşanacak kadar özeldir.

Bilemezsin ki kim dost, kim düşmandır. Bazen tutmuş olduğun el olur seni arkadan vuran.

Cam kırığına benzer bazı kelimeler. Dilinin ucuna kadar gelir susarsan acıtır, konuşursan kanatır.

Hayaller kurmuş olduğun insanı kaybetmek gibi ağır bir şey yok ki bu hayatta.

Her şeye canını sıkmamalısın. Ne dertler kalıcı olur ne de hayatın.

Mutlu olmaya çalışıyorsunuz ama çalışmayın. Çalışmış olduğunuz yerden soru gelmeyecek!

Tek başına hayatı öğrenmiş bir insan varsa karşında onu yokluğunla korkutamazsın.

Üzülmeyi bir kenara bırak. Belki de Tanrı’nın senin için çok daha iyi planları bulunuyordur.

Bir zamanlar yapmış olduğun tüm çirkinliklerin benim için güzeldi. Şimdi bakıyorum da yapmış olduğun tüm güzellikler bile çirkin.

Senin şerefe kaldırdığın kadehi ben hep mutluluğa kaldırdım. Çünkü senin şerefe benim ise mutluluğa ihtiyacım var.

Kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç bir tohumla başlar, en uzun yolculuklar küçük bir adımla, gerçek dostluklar ise küçük bir tebessümle başlar.

Aradığı zaman uyuyormuş gibi rol yaptıklarımız var. Bir de uyurken aradığında 'uyumuyordum konuşabiliriz' dediklerimiz.

Yalnız kalırsan yalnız olmadığını bil! Dertli isen dermanın olduğunu bil! Hiç bir şeyin sahibiyim deme emanetçi olduğunu bil!

Dertlerinizi başkalarına anlatmayın. Çoğunun umurunda olmaz geri kalan ise memnun olur.

Defolu şehirlerde ihraç fazlası kadınlarsa payına düşen, senden önce öpülmüş dudaklarda sana dair cümleler aramayacaksın.

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.

Bizim ömrümüzde ırmaklarımız vardır. Sularında hayallerimizi yüzdürdüğümüz. Bizim ömrümüzde dostlarımız vardır , günler ayrı geçtiğinde üzüldüğümüz.

Sana nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatım desem hayat çok kısa, çiçeğim desem çiçek soluyor. Sana canım demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yaşıyor.

Sahtekâr çıkarken dürüst sandıklarımız, acı sözler etmiş arkamızdan ağzını balla kapattıklarımız. Hepsi mız mız. Kötü konuşmuş ardımızdan adını iyi andıklarımız, kurtlanmış topladığımız fındıklarımız.