6 Eylül 2019 Cuma

En Anlamlı Küçük İskender Sözleri

Küçük İskender sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek güzel ve anlamlı sözleri bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan Küçük İskender sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Sayfa İçeriği: Küçük iskender sözleri, şair küçük iskender şiirleri, şair küçük iskender, en anlamlı sözler, en güzel sözler, seçilmiş en anlamlı sözler ve daha fazlası...

Küçük İskender Sözleri

Akılmdasın diyen balıklar, ömrümsün diyen kelebekler gördüm.

Sıkı sıkıya kapatsan karanlığı, ben sende mahsur kalırım.

Senin yüzün benim yüzüme şüphesiz gizli geçit. Benim yüzüm senin yüzünle paketli.

Uzun bir yazıda gözden kaçan bir firari harfim. Ne benle başlıyor kelime ne de benle bitiyor.

Tarafsız olamıyorsan bir cana karşı, nasıl yaşayabilirsin milyarlara karşı?

Bil ki, yıkık duvarlara benzeyen gözlerinin altından canlı çıkartıldı yüreğin!

Seni kendi kendine yanan bir sigara gibi gömdüler.

Attığın tüm zarlar kaybettirdi bana. Hani sen benim düş-eşimdin.

Ben, elma ağacında yetişen bir portakalım!

Ağzı tabanca. Dudakları namlu, sözleri gece mermisi.

Yetmiyor unutmanın borçlarını ödemek.

Kimi aşklar çürüdükçe tatlanır.

Terazi doğru tutulmazsa, hak eşit dağıtılamaz!

Bazı yangınlar, küllerin bilinçaltına yerleşebilir.

Sessizlik doğumda bozulur, ölümde tekrar kurulur. Yaşam sestir yalnız.

Göktaşları koyma nokta yerine cümlelerin sonuna!

Dokunduğun çiçeğin kokusundan geçsen, ölürsün.

Kimbilir, kimlerin yalnızlığını çekmekteyim.

Kimbilir, hangi gizlerimizle tehlikedeyiz.

Çığlığın çağırdığı çığ gibi ölüm.

Bulutlar: kuşların konuşma balonu.

Yediveren çiçeği, yaban topraklarda açmaz.

Geçemezsin aynadan hiç yara almadan.

Ressamlar, dağlara bakıyorlarsa tuvaller günahkârdır.

Artık rüya görme; artık rüyaya bak.

Ben nerede bitip nerede başlıyorum?

Ruh, bedene tenezzül etmez, onu, akıl şımartıyor.

Herşeyi gören gözlerimi. Sana hediye etsem!

Beni istiyordun, işte kendini buldun!

Kibirsizce boyun eğer acıya her sabreden.

Çek bakışlarını gözlerimden, aşk bu şeytan doldurur.

Adındaki harf kadardır alfabem.

Çocuklar kırda oynuyorken olsun depremler.

Alt yapısı olmayan bi şehir gibiyim.

Ben mi iyileşmemiş yarayım, herkes mi keskin bıçak?

Yürümeye mecalim yok, sana koşabilirim.

Hayata bakış açın, senin aynadaki yansımandır.

Bugün kitap izledim, film okudum, müzik yedim, yemek dinledim. Aklım sendeydi, hiçbir şeyi doğru yapamadım.

Tutuklandığım mevsim yazdı, serbest kalırsam artık her yer sonbahar.

Sigarayı bile kıskanırdım; kalbine giden yollara uğradığı için.

Bir insanı kaybetmek istiyorsanız çok sevin, kendiliğinden gider zaten.

Atom cağının hafifliğinden olsa gerek, hüzün oksitlenmiş demir rengindedir.

Kişiliğini makamından alanlar, makamları gittiğinde kişiliksiz kalırlar.

Bu gece alkolle sabahla; ona de ki: ben kanıma kırmızı rengi veren kişiyi kaybettim.

Ayrılmak mı istiyorsun? Sabaha karşı kalkan ilk uçakla git mesela. Ben bir kadeh daha içersem pilot olurum bindiğin uçağa.

Bir zemheri kurdu gibi kendi uygarlığımın talan edilmiş örenlerinde dolaşırım. Kimse tanığım değildir.

Bu sayfadaki hoşunuza gidebilecek sözleri de inceleyebilirsiniz.

Not: Sizde hoşunuza giden sözleri yada mesajları, bizlerle paylaşabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyoruz.