3 Mart 2020 Salı

Kahve Sözleri, Kahve ile İlgili Sözler

Kahve sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek kahve sözlerini bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan kahve sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Kahve Sözleri, Kahve İle İlgili Sözler 

Kahve kendiliğinden bir dildir.

Kahve tütün keyifler oldu bütün.

Gözleriniz kahve gibi çamur toprak.

Kahvenin yüzü kara ama yüz ağartır.

Kahvemi kadınımı sever gibi severim.

Hayatımı kahve kaşıklarıyla ölçüyorum.

Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır.

Çayın kalabalıkla arası iyidir kahve yalnızlık ister.

Kötü bir kahve bile hiç kahve olmamasından iyidir.

Hayat bazen; kahve, müzik ve kitap olmalı sadece.

Kahve yetenek için iyidir ancak dâhilik dua gerektirir.

Hissiz kalmaktansa kahveyle acı çekmeyi tercih ederim.

Bazen mutluluk küçücük bir fincandan yayılan kokudur.

Kahveyi bıraktım. İnanın ki sevgiliden ayrılmaktan daha zor.

Kendimi öldürmeli mi yoksa bir bardak kahve mi içmeliyim?

Kimseler de olmasın yanımızda. Kahvemiz hep iki kişilik olsun.

Kahve ve kitap kokusu, bu dünyaya ait olamayacak kadar güzel.

Her kahve aynı tadı vermez, nerede ve kiminle içtiğin önemlidir.

Söyle ne içersin çay mı kahve mi?  Çok değişmişsin birden tanıyamadım.

Dostlarla içilen kahve neşedir. Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer.

Gönül ne kahve ister ne kahvehane gönül sohbet ister kahve bahane.

Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme kırk yılın hatırına sende kalayım.

Kahve cehennem kadar kara ölüm kadar kuvvetli sevgi kadar tatlı olmalı.

Kahvenin kahve olabilmesi için aşk gibi değil ölüm gibi acı olması gerekir.

Beni kimsenin tanımadığı bir yer arıyordum, bir kahve içip düşünmek için.

Bana göre dünyanın en güzel icatlarından bir tanesi taze kahve kokusudur.

Oysa kahve içmişliğimiz de vardı: “Bu ne hatır gönül bilmezlik” diyemedim.

Kahvenden bir yudum bile almamışsın; korktun mu beni kırk yıl sevmekten?

Kahve acı aslında sevgi saklı adında acı tatlanır çünkü muhabbet var tadında.

Gel dese gitsem. Birer kahve alıp yürüsek sahil boyunca o sussa ben dinlesem.

Kahve aşk gibidir her ne kadar sabır ve özen gösterirsen tadı o kadar güzel olur.

Gel dese, gitsem. Birer kahve alıp yürüsek sahil boyunca; o sussa, ben dinlesem. 

Kahvenin 40 yıllık hatırı marifetinden değil hatırı sayılır dostlarla içilmesinden gelir.

Erkekler kahve gibidirler. En iyileri zengin ve sıcaktır sizi bütün gece ayakta tutabilirler.

Kahve yemenden gelir bülbül çimenden gelir havva kızın sevgilisi kalpten derinden gelir.

Yüreğinden bir fincan kahve koy ki yüreğime içer içmez kırk değil bir ömür sende kalayım.

Beni cinnetten çıkaran bir şey varsa o kahve hazır denildiğinde kahvenin hazır olmamasıdır.

Çayın kalabalıkla arası iyidir muhabbeti kuvvetlidir. Oysa kahve ya yalnızlık ister ya da sevgili.

Ben bir kahve bağımlısıyım. Bir kere güzel bir kahve içtiyseniz bir daha asla geri dönemezsiniz.

Yaşlanmanın hatalarına kapılan insanlar gibi ben de güne kahve ve ölüm ilanlarıyla başlıyorum.

Her şeyden biraz kalır diyor birileri; Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı…

Geceleyin koyu kahve içmekten çekinmem, uykularımın kaçıp kaçmaması başka sebeplere bağlıdır.

Bazen bir kahve yudumlayıp bir şarkı açarsın susarsın ve o şarkı senin söylemek istediğin her şeyi söyler.

Hayat bir kahve fincan gibidir bazen acı bazen tatlı olur. Önemli olan kahvenin tadı değil onu kiminle içtiğinizdir.

Problemim şu ki ben bağımlı bir insanım. Yalnızca bir kahve içemem ya da yalnıza bir parça çikolata yiyemem.

Değer verdiğiniz insanlara bir kahve içimlik bile olsa vakit ayırın. Sonra bir bakmışsınız her şey için çok geç olmuş.

Aldanma kahvenin kara rengine benzemez hiç gecenin zifirine bu yüzden mutluluk çöker yüreğine dost dosta ikram ettiğinde.

Kahve hatıraların kapısını açar tutkular her yudumda titretir yüreği hafızada ki sohbetin detayları sorgulanır her detayda keşkeler yankılanır.

Bazı sabahlar uyanınca elime kahvemi alıp camdan bahçeme bakarım ve derim ki: bunların ne kadar değerli olduğunu hatırla çünkü bir gün kaybedebilirsin.

Sustum..  Bir kahve içimi kahve kokulu bir rüzgar bekliyorum.. Sesi kulaklarımı deliye döndürsün yeter.. Ben dizlerinde ölüm, gözlerinde ömür olmaya razıyım.. 

Günlerim hep orta şekerli benim kahvelerim hep bol köpüklü kahve fincanında kayboldu ümitlerim gönlüm alabildiğine sevda köpüklü benim hayallerim hep bol köpüklü.

Gel desem bu akşam bir kahve ısmarlayayım sana. Bir fincan kahve cezvesinde kaynamış hatıralar köpüklerinde sevgi parlayan fincanında dostluk ile telve bir yorgunluk kahvesi. En iyisi ben sana bir şiir ısmarlayayım. Yanında da bir fincan acı kahve.