4 Mart 2020 Çarşamba

Tumblr Sözler Kısa | Tumblr Aşk Sözleri

Tumblr sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek güzel sözleri bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan tumblr sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Tumblr Sözler Kısa,Tumblr Aşk Sözleri

O seni umursamazken, sen onu herkese anlatırsın.

Sadece korkuyorum. Tekrar kırılmaktan, boşuna bağlanmaktan.

İki gözümün çiçeği, ne bileyim iyiyim diyorsun ama kirpiklerin hep ıslak.

Ben hep yanındayım fakat sen yalnızca görmek istediğin vakit bana baktın.

İnsan kaybettiklerini özler, vazgeçtiklerini değil.

Dinleyeni olmadığından değil, anlayanı olmadığından sessizleşir insan.

Aramıza ördüğün duvara fotoğrafını astım.

Bırakın bazı insanlarla aranızdan su sızsın. Belki de çiçekleriniz böyle yeşerecek.

Huzurlu olabilmenin ilk yolu boşvermekten geçiyor gerekirse hislerini bile.

Sen benim, bir daha kimseye güvenemeyecek olmamın sebebisin sen bana daha ne yapabilirsin ki?

Birinin yalan söylediğini hissetmek kadar hiç birşey tiksindirmedi beni bu hayatta.

Kimseden bir beklentim yok zaten ben her şeyi tek başıma hallettim.

Değer verdiğin kadar kazık yiyorsun..

Ömür boyu saklayasım var seni.. Saklayabileceğim her şeyden daha değerlisin sen.

Sevdiğini düşünmek için, geceleri türkü söyleyen kadınları baş üstünde taşımalı adamlar.

Sevginin bu kadar alçaltılmış olduğu bir çağa denk gelmek istemezdim.

Her tuğladan duvar olmuyor. Sırtınızı yaslayınca anlarsınız.

Neden farklı şehirdesin?

En büyük hatayı kalbimizi kıran insanları affetmek için bahane aramakla yaptık..

Çünkü benim canım, seni sabaha kadar öpmek istiyor

Telefonumda sadece bir isim beni heyecanlandırıyor

Duygusal birisi olacağıma anlamsızca uçan beyaz bakkal poşeti olsam daha çok mutlu olurdum

Hiç beklenmedik bir anda hayatına girip her şeyi güzelleştiren insanlar olur ya tam ona ihtiyacım var bir tane

Olmuyorsa zorlamayın. Bazıları unutulmayı, sevilmekten daha çok hak eder.

Sahi, iyi mi geceler?

Pahalı parfümleri bir kenara bırakın insan güven kokmalı.

Şimdiye kadar hayatıma giren insanlardan hiçbiri bana "Sen benim için hiç çabalamadın." diyemez. İyi mi kötü mü bilmiyorum ama içim rahat.

Bir sor bakalım güzel günler gelse bile yaşayacak hevesimiz kalmış mı diye.

Ben toparlandım sandıkça her şey tekrar yerle bir oluyor ve yemin ederim ben tekrar aynı yere dönmekten yoruldum.

Ölüm var ölüm. Bugün gördüğünü yarın görememek var. Özlediğini, sevdiğini, affettiğini söylemeyi düşündüğüne bunları söyleyememek var.

Güvenilecek insanları kullandınız şimdi güven arıyorsunuz.


En Güzel Aşk Sözleri


Nankörsünüz. Düştüğünüzde size el uzatan, her anınızda bir şekilde yanınızda olan insanları hiçe sayacak kadar nankörsünüz.

Eskiden haklı olduğumu karşımdaki anlayana kadar anlatırdım, şimdi kendim anladığım an susuyorum.

Tükürülecek yüzünüze gülümsedik ondan böyle oldu.

Bazı insanlar hayatınızdan çıkınca şunu diyorsunuz; iyi ki çıkmış.

Kalbiniz gibi geçsin hayatınız.

Ciddi ciddi asla affetmeyeceğim insanlar var.

Yeterince sabırdan sonra bir boş vermişlik geliyor.

Seni ne mutlu ediyorsa onu yap. Ve insanların ne düşündüğünü asla dikkate alma.

Yanında çocuk gibi mutlu olduğun kişi, sahip olduğun en değerli şeydir.

Seviyorsa zaten sonunda yine birleşirdi insanlar, aşk gerçekse bitmezdi, seven insanlar birbirlerini beklerdi.

Seviyorsan tam şu an mesaj at bence. Gurur kimseyi mutlu etmez.

Bir insanın pişmanlığı olmayın, gidin neyi olursanız olun ama pişmanlığı olmayın.

Normal bir insanın bir yılda çektiği tüm acıyı bir günde çekebilen bir insanım. Sanırım bu da benim yeteneğim.

Kötü günlerin iyi tarafları da vardır. İnsanları tanırsın, özellikle yanında sandıklarını.

Sen muhteşem bir detaysın ama benim artık detaylara takılacak halim kalmadı.

Kalbinizi veremeyeceğiniz insanlara umut vermeyin.

Ve bir gün herkes hak ettiğini bulur.

Sana sarıldım, kış bitti.

Sezen Aksu’nun dediği gibi; Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş.

Mum kadar ışığın yoktu, güneş yerine koyduk sende haklısın.

Geçmeyen yara, bitmeyen şarkı, sönmeyen ateş isen suç benim değil ki.

Hiç sevmediğini bildiğim halde hala özlüyorum. Aptalın tekiyim.

Kırıldım. Hiç bir kelimenin anlatamayacağı biçimde kırıldım.

Bir daha bu kadar özlettirme kendini, ben canımı sokakta bulmadım.

Ben içimden geleni de yaptım, elimden geleni de. Sen ikisinde de yoktun.

Ne isterseniz olun! Ama size gösterilen iyi niyetin “nankörü” olmayın.

Hani birşey olur anlatırken ağlamaya başlarsın ya, öyle işte.

Susunca daha çok acıyor be, daha çok kavuruyor..

O olmayınca kimsem yokmuş gibi geliyor.

Seveceksen olgun, ama ruhu çocuk olanı seveceksin.

Boşuna üzülmeyin, o gülüyor çünkü.


Anlamlı Aşk Sözleri Tumblr


Bu dünyadaki en dokunaklı şeylerden birisi de ziyan edilmiş emeklerinizdir.

Kırıldığın bir durumu dile getirirken tekrar kırıldığını hissetmek; bu duygunun adı yok, tadı var.

Affettiğimden değil, boşverdiğimden üzerinde durmuyorum çoğu şeyin.

Özlediğinde gurur falan dinlemeden mesaj atan insanlar daha samimi geliyor.

Keşke hiç başlamasaydı desem, o muhteşem günlere ayıp edeceğim. İyi ki yaşandı desem, bu vedaya nasıl bir kılıf giydireceğim? Bilmiyorum.

Çok sevmeyin, az da sevmeyin sadece güzel sevin.

Herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı.

Umut bitti, limanı değil gezegeni verin ateşe.

Yine de kıyamıyorsun. seni paramparça etse de onun yanında ağlayıp, onun yanında gülmek istiyorsun. İşte burası, tamamen çaresizlik.

Unutmayacağım. Sana en çok ihtiyacım olduğu anda beni görmezden gelişini.

Ya çünkü size saatlerce anlatsam anlamayacağınız şeyleri o gözlerimden anlardı.

Olmadığı zamanlarda bile birine sadık kalmak, her yüreğin harcı değildir.

Sevdiğiniz kişi güzel bir şey yazınca yüzünüzde oluşan o gülüş var ya hani işte o gerçek mutluluk.

Biliyorum, bir gün boynunda uyanacağım. işte ömrümün miladı o zaman olacak.

Seni seviyorum ve geri kalan hiçbir şey umurumda değil.

Uyku ; kusursuzca tasarlanmış harika bir kaçış yoludur.

Bir tek sana ihtiyacım var şu lanet olası dünyada. Bir tek sana, en çok sana.

Sen benim karanlığımın aydınlığısın, sen sönersen ben yürüyemem.

Kaybolan yıllardan vazgeçtim. Biri bana insanlara karşı yitirdiğim güveni geri verebilir mi?

Acı çekmiş hiç kimse artık eskisi gibi değildir.

Korkuyorum. Benim o kadar canım kalmadı. Dayanacağımı da biliyorum, huyum bu ama artık hiçbir hasrete göğüs germek istemiyorum. Yorgunum.

Bence mutluluk çok özlediğin insanı bir anda karşında görüp ona sarılmak.

Canım deyip, can bırakmayıp, anılarda yaşatmaktı seninkisi.

Hayatta en çabuk unutulan şey iyiliktir.

En iyi ilişki biçimi; Arkadaşlığın bir üstü, sevgililiğin bir altı.

Kimseyi sürekli konuşmak isteyecek kadar sevmeyin. Kimseyi sürekli görmek isteyecek kadar da sevmeyin. En iyisi kimseyi sevmeyin.

Mesela biri lazım her gün merak edecek, 1 saat konuşmasak dünyaları başıma yıkacak biri.

Sonra mı? Sonrası malum; Kim ne yaptıysa önüne çıkacak Ama eninde, ama sonunda.

Bu şehir benim üzerime yıkılıyor. Yemin ederim bazen nefes alamıyorum. Tüm anılar üzerime çöküyor bildiğin gibi değil.

Bir öleni geri getiremezsin bir de kaybolan güveni.

Birbirimiz için doğru insan olduğumuz düşüncesi o kadar işlemiş ki içime, gerçeği kabullenemiyorum.

Beklemek de acı vericidir, unutmak da. Ama en berbatı bu ikisi arasında karar verememektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı?

Yorgunum. Anlatmaktan değil susmaktan. Yaşamaktan değil, yaşayamamaktan. O kadar yorgunum.

Ben sana içimdeki acıyı anlatmaya çalışırken, sen başkasını dinliyordun.

Boynunun kokusuna sarılıp uyumak istediğim gecelerin haddi hesabı yok.

Soğuktan üşüye ellerini, ellerimin arasına alıp ısıtmak.


En İyi Sokak Sözleri


Tren geçmiyor diye raylar sökülür mü yerinden? Gemi gelmiyor diye kuruyan bir deniz gördün mü?

Eğer gelecek olursan telafi etmen gereken çok ciddi kırgınlıklarım var, bunu bilerek gel.

Her şey çok güzel olacak. Belki bugün değil ama, elbet bir gün.

Üzülmesine dayanamadığım insanın canı yansın istedim. Beni nasıl yaktıysa o da öyle yansın. Bir gece yarısı içi sızlasın istedim.

Kişinin kalitesini kendisinin belirlemesi muazzam bir adalet.

Ne demiş Nazım Hikmet; Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir adamın omzuna ağır gelir.

Şuan sadece bi sahil kenarında onu karşıma oturtup bi sigara yakıp bütün her şeyi sabaha kadar anlatasım var ama hayat şartları el vermiyor.

Her gün gördüğünüz, dokunduğunuz, öptüğünüz birini sevmek çok basit. Kolaysa hiçbir çıkarınız olmadan öylece uzaktan sevmeyi denesenize.

Dokunmadan sevmenin mümkün olduğunu sende öğrendim ben. O kadar mesafeye rağmen kemiklerini kıra kıra sarıldım sana.

İnsanların birbirinin arkasından bu kadar çok konuşup sonra bu kadar fazla samimi olması beni fazlasıyla güldürüyor, lütfen biraz karakter.

Yorum yapmak, olayı sadece kenardan izleyenlerin lüksüdür.

Aynı cinsin iki farklı türüdür, erkek ve adam.

Kulaklık diye bir şey icat etmişler, kara gün dostu yemin ederim.

7 saniyelik rüyanın içinde sana sarıldığımı hissettiğim o anı, dünyalara değişmem.

Sana verdiğim değere yakışır şekilde hareket etmeyi öğrendiğinde gel, yeniden tanışalım.

Biz de üzülüyoruz ama profesyonel olduğumuz için belli olmuyor.

Nezaketi eziklik, iyi niyeti kerizlik sanıyorlar. Herkes kalbi kadar.

Sana onlarca kişi yazabilir ama sen sadece onunla konuşmak istersin.

Herkes yanında çocuklaşabileceği, saçmalayabileceği bir sevgili ister.

Birini gerçekten sevdiğinde onun yaptığı hatalar senin hislerini değiştirmez.

Fazla ısrar etmeyeceksin. Elinden geleni hakkıyla yapıp, bekleyeceksin. İnat iyidir ama kıvamında. Vazgeçeceğin noktayı çok iyi bileceksin.

O kadar yıpratıldılar ki sevmekten korkar hale geldi insanlar.

Kalbini değiştirerek hayatını değiştirebilirsin...

Bazen, kimini tanıdığına pişman olursun, kimini de geç tanıdığına.

Ve bir gün bana mesaj attığında her şey için çok geç olacak.

Huzurum sensin. Sesin, kokun, sarılışın, gülüşün, kaçamak bakışların, saçların, ellerin.

Kıskanıyor ve sürekli kavga çıkarıyorsam, çok seviyorum demektir.

Açık sözlü değilsiniz sadece boş konuşuyorsunuz.

Bazı insanlar için yaptığımız fedakarlıkları geri alabiliyor muyuz?

Seviyorsa zaten sonunda yine birleşirdi insanlar, aşk gerçekse bitmezdi, seven insanlar birbirlerini beklerdi.

Çaktırmadan bakmak isterken, göz göze gelinen anın tatlılığı.

Vazgeçilmez bir insan yoktur. Çok alıştığınız insanlar vardır.

Mesajlaşma bittikten sonra neler konuştuklarına tekrar tekrar bakan insana aşık insan denir.

Ne kadar okursan oku, bilgine yakışır şekilde davranmadığın sürece cahilsin.

Seni kimse benim gibi sevemez diyenler olacaktır. Onlara benden bahset.

Uyuyunca geçmez, başkasını seviyormuş gibi yapınca geçmez, unuttum demekle geçmez, bir kere sevdin mi geçmez. Geçmez yani..

Ve ben hala yüzümü ellerinin arasına alıp “Geçti, yanındayım” diyeceğin günü bekliyorum.

Kalbim ki kendisine kefilim. Adınla uyandı yine bu sabah.

Bensiz çay içenin demliği kireç tutsun. 

Ziyanı yok, gülüşü yeter Usta.


Seçilmiş Harika Tumblr Sözleri


Uyanmak istemiyorsan, berbat bir hayatın vardır. İşim ilginç yanı; uyuyamıyorsan da berbat bir hayatın vardır.

Uyudun mu? Ben uyumadım da.

Sırf sen “iyi geceler” dilemediğin için, iyi geçmeyen gecelerim var benim.

Ne güzel adamlar var. Seven, özleyen, bekleyen, şiir yazan, vazgeçmeyen, aşık olabilen. Ve bir de kadınlar var, böylesi adamlara hiç denk gelmeyen.

Kıskanç değilim fakat başkalarına bakma, beni çıldırtacaksın.

Küçük yerlere gelmiş BÜYÜK adamlardan korkmayın. Büyük yerlere gelmiş küçük adamlardan korkun..

Bir insan gerçekten isterse, yanında olmanın bir yolunu bulur. Bahaneler sadece uzak kalmayı tercih edenler içindir.

Ben seni sevmesine severim. Ama toplum buna hazır değil!

Gözlerini seyretmek için değil, bakmak için kullan.

Adam ölmüş, bak. Saç bunu bilmiyor, uzuyor tırnak.

Az unutup çok hatırlayan delirir.

Mutlu olmayı ihmal etme.

Türk kahvesi kokusu, kitap kokusu, yağmurdan sonra toprak kokusu, yeni doğmuş bebek kokusu. Kim bilir Cennet’in kokusu ne kadar güzeldir..

Şeytanın en büyük dostu, ağzı gevşek, yüreği yavşak olan insandır.

Bir şeyden çok eminim; Kendimi üzdüğüm kadar, kimseyi üzmedim hayatta.

Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an. Bozmadım.

Aşık her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.

Sesinden öpüyorum. Yüreğime serçeler bırakan sesinden..

Sen karşındakine içinden geçeni söyle. O seni öyle kabul etsin. Etmiyorsa gönder gitsin. Sen sen oluşunla özelsin!

Sen uyurdun, bilmezdin. Ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.

Gelişine seviyorum seni.

Adını duyunca değil, yanında başka bir ad duyunca yanar aslında canınız.

Bana yüzünü dönme, gece oluyor sanıyorum.

Belki bir gün özlersin..

Elinden geleni ardına sokarım!

Aşık mı oldun? Ama korkma, geçiyor..

Sevgilim Ferhat olmana gerek yok. Bin dolmuşa gel..

Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur.

Şerefinde kalmadı, neyine içiyoruz?

Gönül kimi sevmişse, aşk onda güzeldir.

Kafanı bana takmışsın, takma.

Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku.. Dünyayla irtibatı kesmekti, unutmaktı, rüyalara sığınmaktı..

Kimse bıraktığın yerde beklemez.

Tek bir kadına ait olmayı göze alabildiğin zaman erkek oluyorsun..

Sevdin sandım, içim içime sığmadı.

Çayın bensiz hep acı olsun..

İncittiğiniz insanın ve kırdığınız gönlün bedduasından korkun. – Hz. Muhammed (s.a.v.)

Gözlerin vardı bakmak için delirdiğim.

Çok kere öldüm, hiç kere gömüldüm.

Kolayca okunabilen bir şiirin kolayca yazıldığını mı sanıyorsunuz?..

Avuçlarından öptüğüm.

İnsan sandıklarımız değil miydi? Bizi insanlardan soğutan..

Her hata affedilir. Aşık oldum, affet beni.

Yitirmeli ne varsa. Başlamalı yeniden..

Çayı közde, sevgiyi gözde, tebessümü yüzde, adamlığı özde, mutluluğu azda arayın..

Çünkü kimse seni benim kadar sevemez.

Gözyaşlarını sil şimdi dostum. Güneş her seferinde yeniden doğuyor!

Sen zamanla iyileşen bir yara idin. Ben kaşıya kaşıya büyüttüm seni.

Sıkılırsan güneşten gece oluruz erkenden sen istersen.

Varsa bir hatam tekrar yaparım. Yanlış kişiye doğru yapılmaz!

Oysa ben sana İstanbul derdim. Onun kadar derin ve yalnız sevdim.

Sesini diyorum: En çok ben duymalıyım. Hatta bir tek ben. Bilirsin kıskanırım seni gökyüzünden, yeryüzünden.

Yalnızca Allah'a inanın. Gerisi inanılacak gibi değil.

Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir.

Evleniriz belki bir gün, belki çocuklarımız olur.. Bana benzer şair olur. Sana benzer şiir olur.

Birinin yanında 30 yıl boyunca durup onun kırışmasını izlemek işte gerçek fedakarlık budur.

Erkeğinin cebinde parası yok diye Tok`um diyende var Yok`um diyende.

Ve ben dilek tutmadım. Hep dua ettim. “Ömrün, ömrüme nasip olsun diye”

Eğer kararından pişman olursan ya da işler zorlaşırsa, koşarak geri gelebilirsin.

Çok güzel biz olurduk. Sevseydin.

Ya bi gün karşılaştığımızda “düşman” gibi değilde “pişman” gibi bakarsak? Hiç düşündün mü?

Gel, benim için değil, yemin ederim değil. Başka bi konu var.

Gece demek, herkesin kendi başının çaresine bakması demek..

Bilmiyorsun, nasıl bir boşlukta olduğumu, yemin ederim bilmiyorsun.

Benimsin, seni bir daha hiç görmeyecek bile olsam.

Sevdiğini gizlersen, başkasıyla izlersin!

“Ömrün, saçların kadar uzun ve güzel olsun” dedi giderken adam. Ve kadın, o günden sonra bir daha hiç uzatmadı saçlarını..

Yalnızlığım ve ben seni çok bekledik.

Kalbim kalbini görmüş beğenmiş.

Yeter ki kalbimiz ve kişiliğimiz kirlenmesin, gerisini su temizler!

Birini suçlama konusunda, fazlasıyla tembelimdir.

Bir gün çok zengin olursam, “çocukluk” satın alacağım. Büyüklük sizde kalsın.

Özledim seni harbiden.


Tumblr Sözleri


Bazı insanlara yaptığım iyilikleri geri almak istiyorum.

Kendim hariç herkesi mutlu ettim.

Anlamak istemeyene anlatamazsın.

Sen zaten hiç gelme.

Ne marka giyersen giy, kefen anonimdir.

Sıradaki çayım! Her şeye rağmen, gülmesini ve güçlü görünmesini bilen insanlara gelsin.

Mutluluk pantolona işemek gibidir, ıslaklığı herkes görür ama sıcaklığı yalnız sen hissedersin.

Benim hakkımda ne düşünüyorsan, Allah sana on mislini versin..

Terk etmek kolaysa senin için, el sallamak zor değil benim için!

Benim servetim, yanında huzur bulduklarımda saklı!

Derdimiz yalnızlık değil, Allah`tan uzaklıktır.

Oysaki seninle güzel olmak var.

Deli deliyi çeker!

Kaybedeceksek iyi niyetimizden kaybedelim, varsın insanlık ölmesin.

Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.

Elbette hatalar yapacağım, hayatın kullanım talimatı yok.

Zorsa sev, ama sevmiyorsa zorlama.

İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır.

İlim üç şeydir; Zikreden dil, şükreden kalp, sabreden beden.

Herkes kalbimde bir yere sahipken, senin ülken vardı.

Prensip olarak sağlam bi kazık yemedikçe arkadaşlarımın uyarılarını ciddiye almıyorum, ille o kazık yenecek.

Sevmek zaman ayırmaktır. Boş zamanları doldurmak değil.

Anlamıyor musun? Gökyüzü güneş olsa, sensiz karanlıktayım.

Her şeye canını sıkma ey gönül. Ne bu dertler kalıcı, ne de bu ömür.

Kimseyi kınama! Günahından haberin olabilir ama, tövbesinden haberin olmaz!

İki şeyi asla unutma! Allah'ı ve ölümü. İki şeyi de unut; Yaptığın iyiliği, gördüğün kötülüğü.

Ne kadar çok seversen o kadar zayıf olursun.

Kendilerine ait hiçbir hayali olmayanlar sizinkileri de göremezler.

Hayatta yaptıklarımız, sonsuzlukta yankılanır.

Hayatta en büyük zevk, başkasının “yapamazsın” dediğini yapmaktır.

Bence birbirimize daha fazla geç kalmayalım.

Bizi bilen bilir, bilmeyende kendisi gibi bilir!

Yenile yenile yenmesini öğrendim.

En kötü günlerinde yanında biri varsa omzuna başını rahatlıkla koyuyorsan çok şanslısın, kıymet bil.

Yürüdüğün yolda kimseyi bekleme. İşi düşerse, o sana yetişir.

Erişmek istedikleri bir hedefi olmayanlar, çalışmaktan zevk almazlar.

Havalar soğuduğunda gölge veren ağaçlar unutulur.

Aklın başına geldiğinde pişman olacağın bir işi sakın yapma.

Lafa gelince 'Ahir zaman', namaza gelince 'yok ki zaman'.

Herkesin işine yaradığın kadar iyisin şu hayatta!

Açık kalple konuşan düşman, içten pazarlıklı dosttan daha iyidir.

Hayallerimizi yanlış insanlarda tüketiyoruz..

Hiç küçük bir tercihin tüm hayatını nasıl değiştirebileceğini düşündün mü?

İyi ol dediler, kötü nasıl olunur bilemeden. İyi misin dediler, bir kere bile gerçekten nasılsın demeden.

Söylenemiyor çok şey, susmadan.

Fırsat çıkmadıkça kabiliyetler pek az işe yarar.

Davet et, hayret et, af et, tövbe et ama, ihanet etme.

En mükemmel insan, başkalarına en çok yararı dokunan insandır.

Unutmayalım, dünyada yaşamıyoruz, sadece dünyadan geçiyoruz!

Hani mutlusundur ama hep bir şeyler eksiktir ya öyle işte.

Sen yeter ki içinden de olsa bir seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın kafi.

İyiliğe gücün yetmezse bari kötülük yapma.

Güzelim bize delikanlı olmayı öğrettiler. Benim sevdiğim kadını kıskanmama lüksüm yok.

Bekliyorum. Öyle bir havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.

Üzülme! En azından herkesle hayal kurulmayacağını öğrendin!

Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederim de sen olmamışsın sıkıntı orada..

Sabret, sen sabır ettiğin kadar, arzuların senin olacak..

Gitgide alışıyorum sana, hiçbir alışkanlık bu kadar güzel olamaz.

Sonra sen geldin. Güldün, Sarıldın. Gönlümdeki en kurak topraklar, papatya bahçesi oldu.

Canım ol. Sevdiğim ol. Sevenim ol. Dostum ol. Ailem ol. Ama asla pişmanlığım olma. Dayanamam.

Kalbi kırılmış kadın öyle bir susar ki tribine bile hasret kalırsın.

Para her şeyi yapar diyen adam, para için her şeyi yapan adamdır.

Senin çelme taktığın yerden başlıyorum hayata.. Varsın yara içinde kalsın dizlerim, Yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.

Bazen inanmak, en büyük kumardır.

Aşk, iki bedende yaşayan bir tek ruhtan oluşur.

Üç şeyden yoruldum: ağlamak, affetmek, hayal kurmak.

Her zaman inandığım bir şey vardır, iyi kalpli olmak. Mükemmel olmaktan çok daha iyidir.

Bu sayfayada göz atabilirsiniz.