27 Eylül 2020 Pazar

Hoşunuza Gidecek En İyi Kamyon Yazıları | Kamyon Arkası Sözler

Kamyon arkası sözler ile ilgili hoşunuza gidebilecek en iyi kamyoncu sözlerini bu sayfada bulabilirsiniz. Aşağıda yer alan seçilmiş kamyon arkası yazılardan en çok beğendiklerinizi facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

 

Hoşunuza Gidecek En İyi Kamyon Yazıları | Kamyon Arkası Sözler


Bu yazıyı okuyabiliyorsan baya yaklaşmışsın demektir.


Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.


Öyle bir sihirbazsın ki beni bile kaybettin.


Peşimden gelme ben de kayboldum. 


Adımı avcuna yaz, beni hatırladıkça avcunu yalarsın.


Ya olduğun gibi görün ya da gözüme görünme.


Hiçbir tabelada yazmaz mutluluğa ne kadar kaldığı.


Şimdi bu hayatı düzenemi sokayım yoksa üzene mi?


Bizim gülümsememizi bir fotoğrafçı istedi oda parasını aldı.


Seni çekeceğime, el frenini çekerim, gönlüm yanacağına lastiklerim yanar.


Hatalıysam 3131’e sms atın Orhan Gencebay’ın hatasız kul olmaz melodisi cebinize gelsin.


İleride güzel günler göreceğiz demişlerdi. Daha kaç kilometre gideceğiz?


Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.


Ben senin beni sollayabilme ihtimalini sevdim.


Uzaktan severim, ruhun bile duymaz. 


Sen evimde güzel bir eş, ben gişelerde çilekeş. 


İstanbul Ankara 1 saat, sana sevgim 24 saat.


Dalgasız denizde herkes kaptan.


Asfalt şövalyesi.


Azrail blöf yapmaz.


Boşuna dönme dünya çift okey bende.


Kader satılmıyor ki iyisini alalım.


Dünyayla nişanlı, ölümle sözlüyüm.


Her şeyi bilmene gerek yok. Haddini bil yeter.


Gönlünde yer yoksa güzelim, Fark etmez ben ayakta da giderim.


Kalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirmekte.


Miras değil alın teri.


Selvi boylum al yazmalım. 


Yetişemezsen el salla.


Doktor değilim ama hastam çok.


Baba yorgun soldan sakin geç.


Güzel günler çok yakında...


Annemin duası babamın gölgesi yeter.


Bitmeyen, en güzel film izlediğim gözlerin.


En güzel film bitmeyen, izlediğim gözlerin.


Bizim bileğimiz kadar yüreğimizde güçlüdür.


Şoförlük direksiyonla gelişir, kalp sevmekle olgunlaşır.


Ben seni İstanbul boğazında değil Ankara ayazında sevdim.


Aşkın bir sabun ise köpürt beni Hayriye.


Çekemeyen anten taksın, hatalıysam aramızda kalsın.


Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım.


Bir ömür gidelim dedin de mazot mu yok dedik.


Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama.


Ferrarisini satan bilge kamyonundan vazgeçemedi.


Arkadaşın çok olur ama zor gününde yok olur.


Güvendiğim dağlara kar yağdıranlar, hazırlanın! Kaymaya geliyorum.


Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık. Onlar kendileri indiler.


Ya rab sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın hakkından gelirim.


Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine.


Benden sana bir akıl, aklın varsa tek takıl.


Esaret bağlarında gül olacağıma, özgürlük dağlarında diken olayım.


Sinyal verip geçtiğin bu gönlü ilerde dörtlüleri yakıp beklersin durursam namerdim.


Vur kalbime hançeri, yüreğim parçalansın; fazla derine inme, çünkü orda sen varsın. 


Komik Sözler adlı başlık altındaki sözlerde hoşunuza gidebilir.