7 Eylül 2019 Cumartesi

Whatsapp Durum Sözleri Kısa

Whatsapp durum sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek durum sözlerini bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan whatsapp durum sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Sayfa İçeriği: Whatsapp sözleri, wp durumları, whatsapp durumları, durum sözleri, wp durum sözleri, vatsap durum sozler, whatsapp hakkımda sözleri, kısa whatsapp sözleri ve daha fazlası...

Whatsapp Durum Sözleri Kısa

Whatsapp Hakkımda Sözleri


Yol mezarda bitmiyor.

Edep, aklın suretidir.

Hepiniz benden ırak...

Sıfır Sıkıntı Yaşıyor.

Uyuyor.

Yazıyor..

Mevsimler gibisin.

Sadece İzle.

Kişiye göre online.

Yıldızların altında.

En azından deniyoruz.

Ben gökyüzü, adam renk körü.

Hayat illegal!

Durumum çok iyi şükür.

İşiniz düştüğünde arayın.

Ne haliniz varsa gülün.

Bir yanım hep yarım.

Umutlar başka bahara.

Oynamazsan kazanamazsın.

Mutluluğunu sat bana çocuk.

Gecem günüme karışmış.

Durumum iyi.


Whatsapp Biyoğrafi Sözleri


Sesli güler, sessiz ağlarım.

Saygı yoksa, sevgi rol yapar.

Canını yakıp ısınasım var.

Her tercih bir vazgeçiştir.

En iyi ilaç sabırdır.

Sen gülümse, ben severim.

Çok tatlısın ama rejimdeyim.

Korktuğum ol, başıma gel.

Her gecenin bir gündüzü vardır.

Bizi çekemediler halat koptu.

Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi?

Gülüşünü avucuma alıp öpesim var.

Kendim hariç herkesi mutlu ettim.

Alnımdan öp ki tam oraya adın yazılsın.

Sadece biraz cesaret lazım.

Senin için yaşıyorum.

Şimdi onlar düşünsün.

İçimde ölen biri var.

Hedefe doğru adım adım.

Ya sonumsun ya sonsuzum.

Durumum yok, yazamıyorum.

Çok sevdim çok kaybettim.


Büyüleyici Whatsapp Sözleri


Sözün bittiği yerde bekliyorum.

Büyüdük ve kirlendi dünya.

Resmi whatsapp hesabımdır.

Giderim kendimden ötelere.

Zamanla olur deme, olmuyor.

Nasıl bakarsan öyle görürsün!

Peşimden gelme ben de kayboldum.

Hiçbir zafere çiçekli yollardan gidilmez.

Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm.

Sahi hiç gelmedim mi aklına?

Şarkılar yeniden anlam kazandı.

Önce hayaller ölür, sonra insan.

Cevabımın şiddetinden susuyorum!

Demiş ki Mevlana; seni seveni zehir olsa yut.

Kurt ölecegini bilsede ite köpeğe El Açmaz.

Çünkü kırıldım saç uçlarıma kadar!


Güzel Whatsapp Sözleri


Bence şimdi sen de herkes gibisin.

Üzülme ne olur, bugünler dün olur.

Gönül hep seni ister ama.

Her günüm en güzel günüm.

Bazı insanlar, bazen insanlar.

Ölüm var, gel kavuşalım artık.

Sen hata değil yanlış yaptın.

Bir bu gün, iki yarına bedeldir.

Mutluluk zaman alır, zaman sevdiklerimizi.

Beni sıradan bir hayat cezbedemez.

Gökyüzü kadar sonsuz olabilir aşk.

Ben susuyorum sen istediğini anla.

Gereksiz insanları fazla şımarttık.

Her şeyden, herkesten o kaçma hissi.

Tanımıyorsan beni uzaktan yargılama!

Görmek istemeyen göze ışık ne yapsın?

Sen benim yerde bulduğum gökyüzümsün.

"Yazsam cevap verir mi?" çaresizliği.

Sık canını, hiç bir şey düzelmeyecek.

Beni unutarak değil, severek bağışla.

Boşuna beklemeyin, o mesaj gelmeyecek.

Hiç olmamış bir şeyin bitmişlik hissi.

Kaybettiklerim dağıttığım servetimdir.

Ben ölüyorum, sen kiminle gülüyorsun?

Ayrılıkların zamanı yoktur.

Masumduk şeytan ve nefisle tanışmadan önce.

Sen her şeye iyi geldin, sen iyi ki geldin.

Sessizliğim bir çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?

Zamansızdır ayrılıklar.

Giderim kendimden ötelere.

Sen ona online'sın, o başkasına.

Sadece biraz sessizlik istiyorum.

Yazmıyor, hiç ama hiç yazmayacak.

Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk!

Yeni bir durum yok canım her şey aynı.

Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.

Sen benim adımı biliyorsun, hikayemi değil!

Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var.

Taşı delen, suyun kuvveti değil, dalgaların sürekliliğidir.

Savaşta dövüşenlerden çok kaçanlar ölür.

Bugün yap ya da yarın pişman ol!

Bazen kelimeler susar, sessizlik konuşur.

Kendin gibilere düşmen dileğiyle.

Siyah beyaz bir hayat yaşıyorum.

Sen karaktersizliğin vücut bulmuş halisin.

Şarkılarla dostluk kurun, onlar asla terk etmezler!

Aldatmak hata değildir, kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez.

Herkesin menfaatine geldiğin kadar iyisin bu sahte hayatta.

Sosyal medya biyoğrafi sözleri sayfasındaki sözlerde hoşunuza gidebilir.

Not: Sizde hoşunuza giden sözleri yada mesajları, bizlerle paylaşabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyoruz.