4 Mart 2020 Çarşamba

Instagram Biyografi Sözleri Kısa

Instagram biyografi sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek güzel sözleri bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan biyografi sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Instagram Biyografi Sözleri Kısa

Temiz bir kalbin varsa nasibin de o kadar güzel olur.

Benim solum sana, sonumuz Allah'a emanet.

Yanınıza değil, kalbinize yakışanı sevin.

Öyle birine sahibim ki ilk gördüğümde değil her görüşte yeniden aşık olduğum.

Kalbimizin kendisine ait o kadar has nedeni var ki akıl bunu hiçbir zaman anlamayacak.

Dünya küçük demeleri de yalanmış, bak hiç rastlaşmıyoruz.

Kış ortasında bahar gibi geliyorsun.

İnsanı keşkeler tüketir.

Sen gelmek isteseydin bütün sokaklar bana çıkardı.

Sözler az kalır, çaresiz kalır.

Herkes seçimini yaptığı ihtimallerde mutlu olsun.

Geleceğin ne getireceğini asla bilemezsin.

Çok karanlık bir cümlede durmuş gibiyiz.

Söz ilaç gibidir, azı yaşatır, çoğu öldürür.

Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibiyim.

İnsanları unuttuk, hatıraları başımıza bela oldu.

Bıçak lazım olursa sırtımdan alabilirsiniz.

Biraz ümidim olsa,ömür boyu beklerdim.

Hava soğuyunca değil yüreği soğuyunca başlarmış insanın kışı.

Sanki her şarkı sen…

Gülersen herkes seninle güler, ağlarsan yalnız ağlarsın.

Aynı kitabı okuyup farklı yerlerin altını çizmişiz.

Büyük oyna yada evine git.

Kalbi hassastı kelebeğin, yine de dayandı yağmura.

Mutluyum ama birazdan geçer.

İçerisi klimalı.

İzler kalır, izler kalırsın.

Sen beni yak, ben sigaramı.

Düşler bitince başlamaz mı kabuslar.

Temelini sağlam attığımız hayallerin enkazında bir parçayız.

Ve kafamızın içi cenaze.

Hayalleri olanlar değil hayalleri ölenler uyuyamaz.

İnan değil sana kastım cahille sohbeti kestim.

Dur dinle. Hep konuşursan hiçbir şey duyamazsın.

Unutma sen gitmekle eylem yaparsan ben unutmakla devrim yaparım.

Ben, sonu böyle olsun diye sevmemiştim.

Mükemmel değilim fakat en azından düzmece de değilim.

Yalnız olmayı, gitmem diyenlerden öğrendik.

Vakit bende durdu.

Desteği yalnız Allah olan birini, nasıl yıkabilirsin?

Zorlama! Ya kalbin kırılır, ya hevesin.

Hayat ileriye bakarak yaşanır, geriye bakarak anlaşılır.

Sustuklarımı duyabilen biri ile bir ömür geçirebilirim.

Mutlu mu olmak istiyorsan kimseden bir şey bekleme!

Az insan, çok huzur.

Mesele değil, yalnızlık iIe ilgili doktora yaptım.

Sen ve diğerleri diye ikiye ayrılmıştı, dünyam…

Kısa hayatını, yanlış insanlarla doldurma!

Bazı sevdiysem gitti, Sen imtiyaz yap ve gitme ne olur.

Benden başkası olmayacak. Kıskancım ben, o kadar!

En büyük politik parti kalbi geleceğe örgütleyen aşktır.

Gidene kal demek acımak gibiydi.

İnsan özledikçe durgunlaşır.

Bir keşkeye daha yer yok kalbimde.

O seni bitirdi, sen onu bitiremedin.

Güzel günler yakında demişlerdi.

Yıllar geçiyor yaralar değil.

Bütün kaygıları dağıtan güzel bir kelime var. Hayırlısı…

Seni şifrem yapacaktım ama "Karakter yetersiz!" diyor.

Bizimkisi, bir ömür sürsün.

Bana kendini alıştırma. Sonra gidersin, yarım kalırım.

Tahminen ne vakit aşkım olursun?

Büyük aşklar ya sonsuzdur, veyahut onsuz!

Her başlangıcın, sonu da vardır.

Artık sende depremler olsa kasırgalar dahi kopsa bende yaprak dahi oynamaz.

Tekrar başlamak bütün yaraları tekrar kanatmak demek…

Rüzgar özür dilese de dal kırıldı bir kere.

İnsanın anlaması için, sevmesi gerekir.

Ben buraya yazıyorum sen ne kadar gerekliyse al.

Gülüşünle, hayatıma baharlar açıyor.

Kalkıp gidemediğimiz yerlere dalıp gideriz

Bütün yaralarım geçer de sen geçer misin?

Hüner kusurlarıyla sevmek zati.

Herkesi değerince sevin. İnsanlar alışkın değil.

Gerçek aşk, her gün sevdiğine yine aşık olmaktır.

Sözde benim limanım olacaktın ama senin sularında boğuldum.

Biraz muhabbetini, biraz sesini özledim.

Yalnız olmayı, gitmem diyenlerden öğrendik.

Artık yeni baştan olmaz. O duygularla çoktan vedalaştık.

Aklı yarda olanın, gözü yerde olur.

Vefa, çok ağır yüktür. Her insan taşıyamaz!

Sevmeye korkuyorum, Teşekkürler, yapıtınla iftihar edebilirsin.

Belki de hayat, yanlış anlayınca güzeldi.

Yaptıklarıyla küçülenler, laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

Sanki dünyamdaki bütün renkler kayboldu.

Yakın sigaraları. Olmayınca olmuyor.

Kalp herkeste var; yürek başka bir şey.

Seni o kadar çok seviyorum ki,

Keşke ağzınızdan çıkanı önce kalbiniz duysa.

Doğru söylersin kaybedersin, seversin kaybedersin. Hasılı hep kaybedersin.

Söz gelimi çok özledin fakat söyleyemiyorsun.

Gözlerimi kapayınca, geçmeyecek mi?

Cebimde yoktu, yüreğimden verdim.

İnsan aşkını kıskanır, hesap sorar, sahiplenir. Anlayana…

Watsapp durum sözleri sayfasına da göz atabilirsiniz.