12 Ocak 2020 Pazar

En Anlamlı Müslüm Gürses Sözleri

Gerçek adı Müslüm Akbaş olan arabesk müziğinin en önemli isimlerinden olan Müslüm Gürses'in sözlerini aşağıda listelemeye çalıştık.

Bu paylaşımda, sizler için en yeni müslüm gürses sözlerine, en iyi müslüm gürses sözlerine, en etkili müslüm gürses sözlerine, en güzel müslüm gürses sözlerine yer vermeye çalıştık.Sizde müslüm gürses sözleri adlı bu sayfadaki paylaşımlardan hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr yada linkedin gibi sosyal platformlarda yada kısa mesaj ile paylaşabilirsiniz.

Müslüm Gürses Sözleri

Allah'ın gücüne gider mi bilmem, verdiği bu candan ben bıktım usta.

Yarım kalan sevgiye, şu emanet gülmeye, yaşamadan ölmeye itirazım var!

Yakarsa dünyayı garipler yakar.

Çünkü sen çölüme yağmur oldun.

Biz babadan böyle gördük.

Dert olmasın bende söylemeyeyim.

Benim gibiler, sevmeyi sevenler, her derdi çekerler; ihanete gelemezler.

Hangimiz düşmedik kara sevdaya, hangimiz sevmedik çılgınlar gibi.

Sen kışıma yorgan oldun.

Hasretin bölerken uykularımı çaresiz gizledim duygularımı seni kaybetmenin korkularını bir yenebilsem ah bir yenebilsem.

Ne saray ister ne taç, bu gönül sana muhtaç, ben hastayım sen ilaç, sensiz olmuyor işte...

Hayat bana zordu ama güzeldi. Hakkınızı helal edin!

Hayalle yaşarken gerçek dünyada zamanı içmişiz haberimiz yok.

Güzelmiş çirkinmiş ne fark eder ki. Deli gibi sevmek ruhumuzda var.

Bir ömür yetmez ki, sana doymaya ah be sevgili.

Herkesin acısı, sevgisi kadar.

Sen geceme gündüz oldun.

Vazgeçmek; ayrılmak, kopmak demektir. Vazgeçmek; sözünden dönmek demektir.

Bir içten bakışına delice tutulmuşum Esrarlı gözlerine gönülden vurulmuşum

Eğer sanatçı olmaya adayım diyorsan, yani biraz ilimli olmak mecburiyetindesin.

Gücün yanına samimiyet koydunuz mu ortaya her zaman güzel şey çıkar.

İstiyorum ki herkes; doğruluğun, iyiliğin, kardeşliğin, barışın efendisi olsun.

Niye jilet atıyorsun kardeşim, çiçeğin varsa ver.

İsyan ede ede olduk günahkar, mutluluk bizlere uzaktan bakar.

Cehennem dertleri var cennetimde, ben yaşarken ruhum öldü içimde.

Hayat bir köşe kapmaca, köşeni bir kaptır da gör. Düşene dost olur sanma, yolunu bir şaşır da gör.

Acıyı bilmeyen tatlı iş yapamaz.

Sen canıma yoldaş oldun.

Öz evladım yok ama dünyada binlerce insan bana baba diyor.

Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde, bir türlü kendimi avutamadım. Kaç gece ağladım böyle gizlice, ne yaptımsa seni unutamadım.

Dinleyin geceler, duyun sesimi. Benden daha yalnız değilsiniz ki. Nedir bu karanlık, nedir bu sessizlik? Benden dertli değilsiniz ki.

Düşüren kim bu aşkı dillerden dile, isyan eder oldum şansa kadere. Aynalar yaşlanmış gösterse bile, yaşanmadan geçen yıllar utansın.

Aldanma çocuksu mahsun yüzüne,mutlaka terk edip gidecek bir gün. Kanma sever gibi göründüğüne, seni sevmiyorum diyecek bir gün.

Her şeyi al, bana beni geri ver. Bir şansım olsun. Başka yer, başka zaman. Sensiz ömrüm olsun.

Kırk yılın başında halim hatırım sorulsa ne yazar sorulmasa ne?

Nikâhsız evlilik, ehliyetsiz araba kullanmaya benzer.

Vazgeçmek; ayrılmak, kopmak demektir. Vazgeçmek; sözünden dönmek demektir.

Kul kaderini yaşar, bahtında ne çıkarsa düşmez kalkmaz bir Allah, unutma sakın evlat.

Aldanma çocuksu mahsun yüzüne,mutlaka terk edip gidecek bir gün.

Kanma sever gibi göründüğüne, seni sevmiyorum diyecek bir gün.

Hayat berbat biz yeniden başlayalım.

Tanrı yazar kullar çeker, bir eziyet bin isyanı getirir. Bağrımızda dostlar sıkar silahı, bizi bu dost yaraları öldürür.

Aşkını kalbimde sakladığımı unutursun diye çok korkuyorum.

Senin hasretin varken bu şehirde yaşanmaz.

Martılar ismini gelir fısıldar, sahilde sessizlik seninle ağlar. Her tarafta senden bir hatıra var, baktığım gördüğüm duyduğum sensin.

Sevgisizliğine bir kalp verdim.

Ne güzeldi ümitlerim kırdı gitti sevdiklerim.

Ağlayan gözlere değil, ağlatan kalbine sor. Boşalan kadehe değil, sarhoş eden aşka sor.

Gizleme ne olursun saklı hislerini, sende bana aşıksın, hem de deliler gibi...

Bütün duygularım ağır yaralı.

Acıyı bilmeyen tatlı iş yapamaz.

Ataya itaat, Tanrıya itaattir.

Rakı içen öldü de su içen ölmedi mi? Ben de bu gece su içeceğim.

Veda sözleri ile ilgili sözler de hoşunuza gidebilir.


Müslüm Gürses En İyi Şarkı Sözleri


Sevmek çok güzel şey aldanmak acı,
Ruhunu saracak bir büyük sancı
O durmayan yolcu sen garip hancı
Hesabı vermeden gidecek bir gün

Her şey boş anlamsız şimdi gözümde
Bin öfke bin nefret her bir sözümde
Yılların çilesi belli yüzümde
Aynada baktığım yüze küskünüm

Nerdeysen bir haber gönder
Diğer yarım yanında kalmış
Yaşayamam gelmezsen eğer
Yarınlarım hep sende kalmış

Düşüren kim bu aşkı dillerden dile
İsyan eder oldum şansa kadere
Aynalar yaşlanmış gösterse bile
Yaşanmadan geçen yıllar utansın

Hataya düşmüşüm bunca sevmekle
Aramı açtılar benim gülmekle
Ömrümü geçirdim boyun bükmekle
Yine de kimseye yaranamadım

Sensiz kalacak yine
Evim barkım ocağım
Bakıp bakıp resmine
Bugün ağlayacağım

Huzurlu günlere kavuşamadım
Yıllardır sevgiyle tanışamadım
Dünyanın haline alışamadım
Ben de bu dünyada yaşayamadım

Aldanma çocuksu mahsun yüzüne
Mutlaka terkedip gidecek birgün
Kanma sever gibi göründüğüne
Seni sevmiyorum diyecek birgün