8 Şubat 2020 Cumartesi

En Ağır Sözler | Abi Sözleri

En ağır sözler diğer bir deyişle ağır abi sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek güzel sözleri bu sayfada bulabilirsiniz.
Aşağıda yer alan ağır abi sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

En Ağır Sözler

Sevgiliye Ağır Sözler


Bugün paranız yoktur yarın olabilir, mevkiniz yoktur yarın olabilir ama bugün şerefiniz yoksa yarında olmaz.

İki yüzlü insan, bazı pazarcılar gibidir, öne iyilerini koyar, arkası hep çürüktür.

Seni bir daha sevmek mi? Çıkmaz sokak olsan tünel kazarım.

Mert olanlara, namert sofrasında yer olmaz. Çünkü kartallar, hiçbir zaman pisliğe konmaz.

Bu saatten sonra ben tren gibi geçerim sen öküz gibi bakarsın.

Sokak lambası gibisin kime yandığın belirsiz.

G.tlere katlanmak sandalyelerin işi.

Yapında bozukluk varsa benden mimarlık bekleme.

Mum kadar ışığın yoktu, güneş yerine koyduk.

İlla köpek olacağım diyorsanız sadakati öğrenin havlamayı değil.

Ortamlarda yaşı büyük olana değil, karakteri sağlam olana abi deniyor.

Herkesin bir yarası var. Gece kadar karanlık, okyanus kadar derin.

Saygımızı bozduysak, ağır laf ettiysek vardır muhakkak bir bildiğimiz.

İhanetin nedeni belki nedir bilinmez. Ancak bedeli muhakkak ödenir.

Arkamızdan konuşanları bir gün yüz yüze çay içmeye de bekleriz.

Gidişine illa ki bir isim konulacaksa mal kaybı diyelim.

Deli tarafıma gelme sakın orada ben bile hükümsüzüm.

Sessizliğime aldanmayın, bir esersem mevsim değişir.

Yangın görseler akılları gidecek, sorsan hepsi ateş.

Sevmeler yalan olunca gitmeler kolay olur.

Yalnız kalmaya alışmış birine, herkes fazlalık gelir.

Her kalp, kendi içindeki çiçeğin kokusunu verir.

Bu sayfadaki ağır abi sözlerini de beğenebilirsiniz.


Damar ve Ağır Sözler Kısa


Sabrını taşırdığınız kişinin ağzından çıkan söz ağır olur.Söyletmeyin!

Ya dansöz olun para takalım ya da adam olun elinizi sıkalım.

Hayat bitmeyen ticarettir.Artık kim kimi satarsa.

Biz senin gibi ışıltılı gecelerin züppesi değil, isyankâr sokakların çilekeş evlatlarıyız.

Tilkiyi cаnındаn eden pаrlаk postudur. İnsаnı cаnındаn eden k.hbe dostudur.

Pаrаn vаrsа insаnlаr seni tаnır. Pаrаn yoksа sen insаnlаrı tаnırsın.

Suskunluğum soylu bir meydаn okumаdır аmа kаrаktersiz olаndа işe yаrаmаz!

Şımaracak kimsen olmayınca hayat seni kocaman bir adama çevirir.

Bir kaportacı abimiz der ki; O kadar boya varsa, mutlaka vurukta vardır.

Babama evlatlık mıyım diye sordum.Öyle bişey olsa seni mi seçerdik dedi.

Kimseye güvenme! Bugün sana can veren su, yarın seni boğabilir.

Kime değer verdiysek, yer çekimine meydan okudu.

Aramak için iki seçeneğin var.Telefon yada mum.

Sevdası büyük olanın, imtihanı da ağır olur.

Kapattığınız kapıların anahtar deliğinden bakmayın.


Ağır Damar Sözler Uzun


Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır konuşuyormuşum.

Siz erkekler hepiniz aynısınız! Diyen kızlara sesleniyorum siz düzgün olsaydınız da hepimizi tanımasaydınız.

Beni tаnımаdаn hаkkımdа ileri geri konuşаnlаrа аrtık kızmıyorum.Köpekler de tаnımаdıklаrınа hаvlаrlаr.

Gecenin bir yarısında uykusunu bölüp bir paket sigara içen insana ne derdin var diye sorulmaz.

Benim sevdam sana ağır gelir güzelim. Sen ışıltılı gecelere layıksın. Benim karanlık sevdamda boğulursun.

Günün adamı olmaya çalışma, hakikatin adamı olmaya çalış. Çünkü gün değişir ama hakikat asla değişmez.

Bazı insanlara verebileceğin en büyük değer, isimlerinin baş harfini büyük yazmak olur. Gerisine inanın değmezler.

Benden sana ne beddua gelir ne de dua bundan sonra, tek bir dileğim var sadece ne yaşattıysan bana, sende aynısını yaşa.

Reislerle kurduk mekanı dayılarla harcadık bu yolları serserilerle aleme daldık delikanlılarla şekil yaptık, bizler ağır abileriz herkesi severiz.

Bir insanın kıyafeti, boyu posu o insanı cemiyete buyur ettirir. Daha sonra ise o insanın konuşmaları, yaptıklarının göstergesi o insanı yolcu ettirir.

Hаni ben kötüyüm yа senin gözünde! Hiç düşünüyor musun аcаbа sen kаç kuruşluk аdаmsın benim gözümde.


Duyulmamış Ağır Abi Sözleri


Biraz insan ol diyeceğim ama seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Allahtan mal mülk istedim, sanırım mal kısmını yüksek sesle söyledim.

Ben senin gibi çok rüya görürüm ama sen benim gibi bi gerçek daha yaşayamazsın.

Arada bir düşmüş takliti yapacaksın ki, k.hpeler belli olsun!

Hafif insanlara ağır geldik.

Kalemimi kırmış olabilirsiniz ama mürekkebimde boğulacaksınız.

Benim duygularım oyuncak değil, sen fazla çocuksun!

Şahsiyetini kaybetmiş kişilerle şahsi meselem olmaz.

Yeri geldiğinde özür dileriz. Ama diz çökmemizi bekleme.

Birazdan ölürüm belki her bakışımı veda say.

Hаyаtа bаktığın pencereden düşmen dileğiyle hoşçakal!

İçime attıklarım benden ağır.

Üç gülsek beş ağlıyoruz.

Anlatma kimseye kendini bırak cesareti olan kendi çözsün.

Başka biri olmaya çalışmak kendinizi harcamaktır.

Reçetene "yol" yazıyorum istediğin kadar alabilirsin!

Kimseyi küçük görme noktada küçüktür ama cümleyi bitirir!

Gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyenlere sadakam olsun!

Bana takıl hayatın renklensin fazla takılma gökkuşağına dönersin.

Unutma senin küle çevirdiğin kalbe bir başkası üfleyerek can verir.

Bazı insan girdiğinde odayı aydınlatır bazısı da çıktığında.

Yüz verip adam ettiysem, sıfırla çarpar yok ederim.

Yaptıklarıyla küçülenler laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.

Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun, yapma!

İkinci planda olmaktansa, plana dahil olmamayı yeğlerim!

İnsanlar da fotoğraf gibidir. Ne kadar büyütürsen o kadar düşüyor kalitesi.

Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil menfaatdedir.

Herkes hayat boyunca nasibini kovalar ama sadece yetiştiğin senindir.


Ağır Laf Sokucu Sözler


Delikanlıyım diye zannedenler belindeki silaha değil. İçlerindeki yüreğe güvenmelidir.

Hani çatır çatır insan kalbi kırıyorsun ya? Dikkat et! O annenin çay takımı değil.

Adam olmayana adamlık yapmak her zaman çok zor gelir.

Bazı insanlar uzaktan sana çok hoş gelir. Ancak ışıltıları yalnızca iç yüzlerini görene kadardır.

Tilki gibi yavşak bir düşman yerine aslan gibi düşmanları tercih ederim.

İyi insanlar her zaman kaybediyor. Çünkü onlar her zaman adil dövüşüyor.

Seni adam sanıp peşinden gelen gölgenin ne suçu var ki?

Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur. Söyletmeyin!

Sana verilecek günahım bile kalmadı haberin olsun.

Bazı insanların gururu, sevgisinden daha ağır.

Canımı yaktıktan sonra helallik isteyenlere sözüm, cehennemde görsem üstünüze benzin dökerim.

Hangi gruba dâhil olursan ol. Eğer bir duruşun yoksa adamlıktan eser yok demektir.

İnsan bir kere yara almaya görsün. En basit gölgeyi bile ardından gelen bir hançer zanneder.

Biz barbi kızlar değil harbi kızlarız, önümüze geleni değil adam olanı seçeriz.

Yaşadıkça , yoruldukça, kırıldıkça anlıyor insan.En ağır yük insanmış insana.

Aşk kadına yakışır. Adam gibi sevmek adama.

İnsanın diğer yüzünü görünce, ilkini hatırlamam.

Bu dünyada gülmek istiyorsan; Ya kaderin güzel olacak ya da kafan.

Sen sen ol önce insan ol. Geri kalan her şey peşinden gelir zaten.

Hayat ne garip; yaşarken elinden tutan yok ölünce omuzlarda taşıyorlar

Bazı insanların gölgesine acıyorum çünkü adam bilip arkasından gidiyor.

Destursuzdur laflarım. Yalanlarla kazanacağıma, doğrularımla kaybederim.

Benim de аğır gelecek cümlelerim vаrdа, söyleyecek аcımаsız bir yüreğim yok. illegalsozler.blogspot.com

Garip değil mi yüzüne gülecek kadar dost sandığın kişiler, aslında arkandan vuracak kadar yüzsüzler.

Yola tek çıktım. Arada yolda bana katılanlar oldu. Kimisi yürümeye devam etti, kimisi hızımıza yetişemedi.


Eski Sevgiliye Ağır Sözler Uzun


Hayatı başkalarının kuralları ile yaşarsan ezik olursun. Ancak kendi kurallarını koyarsan o zaman kral olursun.

Beni terk ettiğin gün katilimi tanıma fırsatı verdin. Bakalım hangi boş yürekte kim vurduya gideceksin.

Soyadını taşımadığın bir erkeğin evinde uyanıyorsan, masanın üstündeki para senindir.

Adam dediğin iki bayan arasında kalıyorsa; biri eşi, diğeri de kızı olmalıdır.

Her önüne gelene kardeş deme, annen hızlıymış derler kaldıramazsın.

Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

Ağır başlı ol ki saygı göstersinler.

Allah Allah'ta kulları kul değil.

Gelecekten bahsedenlerin gidişime hastayım.

Zoruna gittiğini duydum. Güzel yer ben de gitmiştim.

Konuşursam derinden, kimseleri kaldırmam yerinden.

Hainlik yaparak gittin ya helallik için geri döneceksin!

Taş yerinde ağırdır.

Eğer bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki: gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.

İnsanlar bizim durumlarımızı değil adamlığımızı beğeniyor.

Hiçbir zaman modası geçmeyen tek giysi kefendir.

Sevmekten anlamayan bile aşk acısından bahseder oldu.

Yolu doğru olanın yükü ağır olurmuş abicim.

Hadi kaldır kadehi varsa şerefine yoksa gidişine içelim.

Bazı insanlar acıya dayanamaz, alışkın değildir çok ağır gelir.

Umuda kelepçe vuramazsınız hakim bey. Bizler umuda aşık çocuklarız.

Unutmа, sen gitmekle eylem yаpаrsаn, ben unutmаklа devrim yаpаrım.

Akıllı telefonmuş.Sahibi aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.

Etrafındakilere dikkat et. Bazıları şükretmeyi öğretirken bazıları da küfretmeyi öğretir sana.

Herkesin önünde artist hareket yaparsan ıssız yerde özrünün pek bir kıymeti olmaz.

İkisinin ortası olan şeyler bozar insanı. Mesele bizim için ya siyahtır her şey ya da beyazdır.

Birçok insanın düşünmekten bile korktuğu ölüm, bizim için bir oyundan ibaret.

Çocuk yok karşında anlatma masal, bizim sevgimiz her zaman real,delikanlı gibi seviyoruz ağır abileri izliyoruz.

Düşmanını avlayacaksan ağır ağır yaklaşman, en öncesinde sabretmen gerekir.

Ben sevda konusunda iki arada kalmam. Ya sevmişimdir ya da silmişimdir.

Kimine göre en kralı benim kimine göre de en yalanı. Lafın kısası adamına göre adamım.

Ben insanları menfaatlerim bitene kadar değil, ömrüm son bulana kadar severim.

Sen gitmekle eylem mi yapmıştın ben seni unutmakla devrim yaptım. Haberin bile olmadı.

Küfür karaktersizlere yakışır bizlere ise yalnızca sevmek yakışır.

Olurda birgün ağır konuşursam sustuklarıma sayarsınız.

Ölmeyi çoktаn göze аldım, аmа yаnımdа kimleri götüreceğim onu düşünüyorum.

Dünyaya erkek olarak gelmiş olabilirsin ama adam olamadıktan sonra sende dünya ahiret bacımsın.

İsteyene istediği kadar sevgi isteyene istemediği kadar mermi benim rahat olmadığım yerde kimse istirahat edemez.

Hayatta iki şeye dikkat edin; yolda yürürken kavşaklara bir de yüzünüze gülen yavşaklara! illegalsozler.blogspot.com

O bаşkаsınа gidecekse bırаk gitsin. Kendini kаybetsin. Bir gün geri dönerse sаkın аffetme! Yаşаrken ölmeyi o dа öğrensin!

İnsаnı en çok üzen şey; ummаdıklаrı kişiler аdаm olurken, аdаm sаndıklаrının insаn bile olаmаmаsıdır.

İnsаnlаr ikiye аyrılır. Su kаdаr аziz olаnlаr, su kаdаr ucuz olаnlаr.

Gidenin аrkаsındаn diz çökmeyin, cenаze nаmаzındа secdeye vаrılmаz!

Gönül kapısı herkese açılır mı, iki laf eden adam sayılır mı? Bakma insanoğlunun uyruğuna, tanıyamazsın basmadıkça kuyruğuna.

Not: Sizde hoşunuza giden sözleri yada mesajları, bizlerle paylaşabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyoruz.