2 Mart 2020 Pazartesi

Kitap Sözleri | Kitap Ayracı Sözleri

Kitap sözleri, kitap ayracı sözleri ve buna benzer güzel ayrıca hoşunuza gidebilecek seçilmiş kitap sözlerini bu sayfada bulabilirsiniz.Sayfa içerisinde kısa kitap sözleri ve uzun kitap sözleri bulunmaktadır.
Aşağıda yer alan kitap sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Kitap Sözleri ve Kitap Ayracı Sözleri

Üslubun kimliğindir.

Her Acının Rengi Farklıdır.

İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi...

Bırak tahsili evladım sen ilkin bir haya öğren!

Eskimek ne güzel eksilmedikçe...

İçtenlik yüce bir duygudur!

Uzun konuşanı, kısa dinlemek lazım.

Az ya da çok değil güzel sevin.

Kısa bir not; insanlara alışmayın!

Sözcüklerin ötesinde bir dil var.

İnsanları tanıyan yalnızlaşır.

Kaybettikçe özgürleşiyor insan.

En son umutlar ölür.

Herkes kendi içine yıkılıyor.

Cumhuriyetin ilk günleri gibiydi yüzün.

İnsan gariptir, nasıl birbirine alışıyor.

İnsan en çok söyleyemediklerinden saklanıyor.

Herkes çıkarsın kalbini, o çirkin mücevher sandığından.

Yanındakiyle yaşlanırsın, aklındakiyle ölürsün.

İnsan birisiyle yaşlanmalı, birisi yüzünden değil.

Hepimiz hapistik aslında, dünyada.

Hayatımın üstünde imkansız kuşlar uçuyor.

Cehennem boşalmış, şeytanların hepsi burada!

Her kitap ayrı bir insana dönüştürür insanı.

En büyük aptallar biraz akıllı olanlardır.

Akıl gibi zenginlik; edep gibi miras yok.

Karanlık dünyanı, okuyarak aydınlat.

Oksijen bol ama ben nefes alamıyorum.

Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?


En Güzel Kitap Ayracı Sözleri


Bak, bu gözyaşların sözlerinden daha inandırıcı.

Evlat senin değilse ne kolaydır feda etmek.

Oysaki seninle güzel olmak var.

Çok koştum , çok yoruldum.

Ölüm topraktan daha toprak.

Haydi kalk, sıran geldi, kendi kendin ol!

Cehennem donana kadar beklemeye hazırım.

Anlatırken ağlarım diye, anlatmadığım çok şey var.

Uyuyalım, hiçbir şey olmasa da sabah olur.

Vazgeç gönül, sevdiğin kadar sevilmeyeceksin.

Gitme yüzün bende kalır, gitme çiçek susuz kalır.

Büyüklük de en çok bizde kalmıştır ama olsun.

İnsanlar, insanların içinde insana hasret yaşarlar.

İnsan mı paraya bağlı, para mı insana bağlı? Bu, insana bağlı.

İnsan mesut olduktan, sevdikten, sevildikten sonra her şey boştu.

Acaba kafamı bir çalı süpürgesiyle temizlemek mümkün müdür?

Gülmek için mutlu olmayı beklemeyin, belki de gülmeden ölürsünüz.

Neden bu adama içimi dışımı gösterdim, değer miydi duygusu.

İnsanın dokunduğu her şey bulanıyor, neye elini atsa.

Delilik aynı şeyi tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar beklemektir.

Müziğin sesini duymayanlar dans edenleri deli sanırlar.

Severken vazgeçmiş bir insanı hiçbir şeyle korkutamazsın.

Her insan yaşadığı müddetçe bir şeyleri biriktirir; ama hayrı, ama şerri!

Bu çağın gürültüsü çok ağır. Kalp dayanmıyor, Allah'a sığının.

Bu kente yalnızlık çöktüğü zaman, uykusunda bir kuş ölür ecelsiz.

Riyayı alkışlamak değil , hakkı aydınlatmak kutsal vazifemizdir.

Artık herkesten ve her şeyden kuşkulanmaya başladım.

İnsan içinde çevrilen bir çıkrığın sesini unutur mu?

Haksızlık etmek fırsatını bulan herkes haksızlık eder!

Gün batsa ne olur geceyi onaran bir mimar vardır.

Kimsenin derdiyle dertlenmiyorsan insan sayılmazsın.

Kaybettim diye üzülme, belki de kurtulmuşsundur.

Onu söyledikleriyle değil, yaptıklarıyla yargılamalıydım.

Gitsem kalmalar saldırıyor, kalsam gitmeler çağırıyor.

Kendim dışında dünyadaki herşeyin farkındaydım.

Bırak hakikat incitsin seni, bir yalan avutacağına.

Yabancı gibi davranmak istemeyen,iki yabancıydık birbirimiz için.

Belki de bu dünya başka bir gezegenin cehennemidir.

Güzelliğe nail olan herkesi Yusuf sanma.

İnsan sevgiye hükmeder; ama aşk insana hükmeder.

Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz.

Bu sayfadaki kahve sözlerini de beğenebilirsiniz.


Seçilmiş En İyi Kitap Sözleri 


Bu dünyanın talihidir iyi insanlar.

İnsan, düşleri öldüğü gün ölür.

İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım.

Birçok mutsuz kişi için yarın anlamsız bir sözcüktür.

Uykuyla dinlenmeyecek kadar yorgunum artık.

Bir şehir kadar kalabalıktır bazılarının yalnızlığı.

Ölümle yüzleşmek, ölmeyi düşünmekten daha iyidir.

Mutsuz bir ruh, insanı bir mikroptan daha hızlı öldürür.

Mutlu ol, çünkü kimse senin üzgün olmanı umursamıyor.

Biliyor musun, bir an gelir, kaybetmelerin de sonu gelir.

Birbirimize söyleyecek hiçbir sözümüz yoktu.

İnsanın göğsünde yara olunca konuşması gerekir.

Herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı.

Kanatları varmış kalbin; sevince uçar, sevilmeyince göçermiş.

Geçmişin keşkeleri ve geleceğin endişeleri şu anımızı çalan iki hırsızdır.

Mutluluğu herkesle paylaşabilirsin ama acıyı paylaştığın insanlar özeldir.

Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs, ne yalnız, ne de aşık...

Beni öyle bir yalana inandır ki, ömrümce sürsün doğruluğu.

Ne ikna edici bir intihar biçimidir; şimdi seninle göz göze gelmek.

Her fırtına hayatınızı bozmak için gelmez, bazıları yolunuzu temizlemek içindir.

Rüzgâr ne kadar hafifti ama değirmen yine de dönmekteydi. Bir muzice gibi.

Sen sendesin, onu görmezsin; derdine derman sendedir, ancak bilmezsin.

Sen kendini küçük bir şey sanırsın, halbuki bütün âlem sendedir.

Gece en güzel tonuna büründü, ben yine oturup seni düşündüm.

Hayata aynı açıdan bakanlar değil aynı acıdan bakanlar anlaşabilir.

Herkes ikinci bir şansın peşinde kimse ilkini düzeltmenin peşinde değil.

Beni ya şımartın ya da kapı dışarı edin. Yarı içtenliğe dayanmam zor benim.

İnsan, inandığı şeyler uğruna muhteşem hatalar yapabilir, kızmamalısın.

Sevginin bu kadar alçaltılmış olduğu bir çağa denk gelmek istemezdim.

Gülmek hayatın en güzel eylemidir. Ve her ne varsa sizi bundan alıkoyan, yok edin.

Kalbimin atışının yavaşlamasını istiyorum. Yavaş yavaş atsın ki yorulup durmasın.

Artık bulutlara yazıyorum hasretimi, yağmur yağınca anlarsın ne çok özlediğimi.

Umut, mutlaka bir yerde bizi bekliyor. Az daha dayan gönlüm.

Tam unuttum dersin, karşına çıkar tebessüm eder ve yine bağlar seni kendine.

Kelebeklerin bile çocuklardan daha uzun yaşadığı bir coğrafyada, size hangi şiiri yazayım?

Her şeyin kadar değil, değeri kadar seveceksin. Çünkü beklentin ne kadar çok olursa, o kadar kırılırsın.

Normal bir insan olmaya zorladılar, bana boş yere vakit kaybettirdiler. Olmayınca da anormal dediler.

Annenin kirpiklerinden düşen gözyaşı tanesi, çocuğun kalbini delen erimiş demir damlasıdır.

Kalbiniz ne kadar temiz olursa olsun karşındakinin düşüncelerine göre yargılanacaksınız.

Zihin oyun oynar bazen, sırf bunun için, hatırlamak için. Oysa huzur, unutmaktır.

Sizi size medh edip de mest edenler değil, acı söyleyenler sizin dostunuzdur.

Hayatımıza giren hiçbir insan tesadüf değildir. Kimi ceza, kimi imtihan, kimi armağandır.

İnsanlar göründükleri gibi olmalı , öyle olmazsa hiçbir şekilde görünemezler artık.

Sinirimden gülüyorum albayım. Çünkü sinirlerim artık gülmek için kafamın neşelenmesini beklemiyor.

Şahsınıza karşı haddi aşan, hududu geçen, küstahlaşanları, altın olsa kesenizde, bal olsa kasenizde tutmayın.

Her savaştan geriye üç ordu kalır. Ölüler ordusu, yas tutanlar ordusu, hırsızlar ordusu...

Toprak gibi olmalısın.. Ezildikçe sertleşmelisin! Seni ezenler sana muhtaç kalmalı! Hayatı sende bulmalı.