12 Eylül 2020 Cumartesi

Rakı Sözleri | Rakı ile İlgili Sözler

Rakı sözleri ile ilgili hoşunuza gidebilecek güzel sözleri bu sayfada bulabilirsiniz.

Aşağıda yer alan rakı sözlerinden en çok hoşunuza gideni facebook, twitter, instagram, whatsapp, tumblr, pinterest yada linkedin gibi sosyal platformlarda paylaşabilirsiniz.

Rakı Sözleri | Rakı ile İlgili Sözler

Bu akşam burcumuz balık, yükselenimiz rakı.

Rakı cevabı bulmak için değil, soruyu unutmak için içilir!

Biz ne zaman umutlansak, ertesi gün rakı içiyoruz.

Küçük insanlar için içtiğimiz büyüklere yazık!

Herşeyin başı sağlık, ortası aşk, sonu anason.

Herkesin gecesi yarası kadar derindir!

Herkesi mutlu edemezsin çünkü sen RAKI değilsin!

Bu şehrin beni anlamaya, benim seni unutmaya, rakının ısınmaya niyeti yok.

Rakı bardağa yarım konulur, çünkü rakı içen insan zaten yarım kalmıştır.

Bize bahane mi yok? Bugün de dağlar denize paralel deyip geçeriz.

Önce iyi niyetimden kaybettim, sonra iyi niyetimi de kaybettim.

Balık rakının yanında değilse bırakın yüzmeye devam etsin.

Rakı yanındakiyle içilse de, kadeh aklındakine kalkar.

Ya hayallerimiz zamansız, ya da zaman acımasız.

Ağlarım ağlatamam, hissederim söyleyemem.

Rakı; içmesini bileni vezir, bilmeyeni rezil eder.

Garson kapıyı getir, dışarı çıkıcam!

Kırılın tüm kalplerin hesabı sorulur!

Hayal zamanı; bi dağ başı, hafif esen rüzgar, radyoda "mutlu ol yeter" ve çay bardağında rakı...

Gel rakı içelim, sarhoş olan çok sevsin. Güzel Cümleler

Bu gece olmayanlara ve hiç olmayacaklara kalksın kadehimiz!

Bize helalle haramı karıştırma dediler,bizde rakıyı sek içtik.

Rakı acı diye buruşturma ağzını, acı acıyı bastırır, rakı sancıyı.

Rakı kadehinden önce gözler doluyorsa, bir şeyler hep eksiktir.

Dıştaki yaraya yakı, içteki yaraya rakı.

Rakı kapaklarında bedava çıksın!

Biz üç kişiydik, rakı, roka ve balık.

Seninle oturup bir Müslüm Gürses şarkısında rakımızı içemiyorsak, o da bizim ayıbımız olur.

Şarap hayatı yaşayanlar içindir. Rakı ise hikayesi yarım kalanlar için...

Çok içiyorsun dediler, bir gün de neden içiyorsun demediler.

Gözlerim bir kuyu, dilim kördüğüm, bir görünmez alem olsa gördüğüm.

Rakıyı sek, kadını tek seveceksin ki çarpmasın.

İçiyorsan rakıyı öve öve, söve söve kusacaksın ne varsa içinde.

Rakı içen öldü de su içen ölmedi mi?

Rakıyla yalan aynı bünyede durmaz!

Rakıya sormuşlar ne işe yararsın diye; delikanlıyı susturur, soytarıyı coştururum demiş.

Kuzuya rakı içirmişler, kurdun evini sormuş!

Rakıyı uzat Sebastian. Bu sefer ağır konuşacağım.

Bizim milli içeceğimiz sudur. Yoğurt ile karıştırırsan ayran, Rakı ile karıştırırsan bayram olur.

Bu işler böyledir; menfaati bitenin muhabbeti de biter.

İnsan iki şeyi saklayamaz: Sarhoş olduğunu ve aşık olduğunu!

Rakı; sen söylemeden senin neye içtiğini bilenle içilir.

Seçici olacaksın bu hayatta rakının sahtesi insanın kahpesi çarpar.

Adabı vardır rakının. Önce kiminle içtiğini bileceksin, sonra kime içtiğini...

Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan.

Bir duble rakı koy bana ben saçlarınla oynayayım. Meze falan istemem sadece konuş benimle.

Onlarca kadına "Seni Seviyorum" yalanını atabilirsin belki ama rakı masasında sadece bir kadının adını sayıklarsın.

Ciğeri kül ettikten sonra gelip üflemeye çalışma. Adama sorarlar yanarken neredeydin diye.

Mutlu mutlu rakı içilmiyordu, gittiğin iyi oldu.

Yanındakiyle rakı içsen bile, kadehi her zaman olmayanlara kaldırırsın.

Rakıyı içince çok gülen ama sevdiği şarkı çalınca gözleri dolan insanları güzel sevin.

Ben zaten rakıyı severim, bu işin bahanesisin sen.

Yarıya kadar değil, yara'ya kadar; Rakı. Güzel Cümleler

Vodka, rus kızı gibidir; parasını verir içersin. Rakı, Türk kızı gibidir, su ister, buz ister, kavun ister, balık ister, ister de ister.

İki bira içip seni özleyeceğime, 70’lik rakı içer sana söverim.

Birine verecek sevgin yoksa, ona ümit dolu gözlerle bakma!

Gecenin demine, gelenin şerefine, gidenin gelmişine geçmişine...

Rakı masası kalbin anahtarının çözüldüğü tek yerdir. Bu yüzden adına çilingir sofrası denilir.

Bir mehtap, bir deniz, bir rakı bir de sen! Deymeyin keyfime! Ne isterim ki başka hayattan?

Sen ağaç baltaya ne demiş bilir misin? Ben senin beni kestiğine değil, Sapının benden olduğuna üzülüyorum!

Yavaş yürüyor olabilirim, âmâ hiçbir zaman geriye doğru yürümedim.

Bu dünyada insanı iki şey yıkar. Dostundan gelen ihanet, düşmanından gelen merhamet.

Ertesi gün için bir şey diyemem ama rakı içtiğin gün öIemezsin.

Benimle karşılıklı içen bir sevgilim olsun, günahı bana yazılsın.

Rakı içen adam kalitelidir. Beyaz peynire alışmıştır bir kere, kaşarla işi olmaz.

Rakı sofrasında susuImaz arkadaş, hıçkıra hıçkıra ağIayacaksın. Arınacaksın gururundan, paşa gibi. Şerefe uIan diyeceksin. Şerefsiz dünyaya inat şerefimize.

Sevdik de ne oldu, yeni rakı zengin oldu.

Girdiği kabın şekline alan maddeye sıvı deniyorsa, rakı bir sıvı değildir zira rakı girdiği vücudun şeklini almaz, bedene ve ruha yeni bir şekil verir.

Oturtacaksın karşına geçmişini, güle güle küfür edeceksin. Unutacaksın, unutur gibi içeceksin! İçiyorsan Rakıyı öve öve, söve söve kusacaksın ne varsa içinde…

Affedemeyeceğim insanlar var bundan sonra! Ne olursa olsun görmek istemediklerim hayatımda! Ve baş başa kalması gerekenler; unutamadığım hatalarıyla! Affetmek erdemse de önemli değil bundan sonra ! Bir erdem de eksik oluversin hayatımda.

Veda sözleri adlı başlık altındaki sözlerde hoşunuza gidebilir.